ΕΡΤ: Για λόγους «παρηγορητικούς» βρίσκονται εκτός ΜΕΘ διασωληνωμένοι ασθενείς
Για «παρηγορητικούς λόγους» βρίσκονται εκτός ΜΕΘ σε απλές κλίνες διασωληνωμένοι ασθενείς, σύμφωνα με την ΕΡΤ.
Ειδικότερα, δημοσιογράφος στο μεσημεριανό δελτίο αναφέρει ότι απηύθυνε ερώτημα σε γιατρούς νοσοκομείων σχετικά με τον λόγο για τον οποίο διασωληνωμένοι ασθενείς παραμένουν σε απλούς θαλάμους παρά το γεγονός ότι το «75% των ιδιωτικών κλινών ΜΕΘ έχει παραχωρηθεί στο δημόσιο» όπως σημείωσε.
«Η απάντηση που είχαμε ότι σε αυτήν την περίπτωση είναι όταν κάποιος μένει πάνω από 24 ώρες σε έναν απλό θάλαμο αυτό σημαίνει ότι ο συγκεκριμένος ασθενής δεν επρόκειτο να διασωληνωθεί λόγω των σοβαρών προβλημάτων υγείας του σύμφωνα πάντα με τα διεθνή πρωτόκολλα αλλά τώρα διασωληνώνεται αν πάσχει από κορονοϊό για παρηγορητικούς λόγους. Επειδή ενδεχομένως να δημιουργείται ένα ασφυκτικό φαινόμενο στην αναπνοή του και αυτό δεν το θέλει κανείς να γίνεται. Είναι για λόγους ανακουφιστικούς».
Η αναφορά της ΕΡΤ έγινε λίγες ώρες μετά τη δήλωση που είχε κάνει η διευθύντρια ανοσολογίας του Ευαγγελισμού Αλέκα Τσιρογιάννη η οποία είχε σημειώσει ότι υπάρχουν διπλάσιες πιθανότητες επιβίωσης για διασωληνωμένους εκτός ΜΕΘ αν επιταχθούν τα ιδιωτικά νοσοκομεία.



Μια άλλη δημοσιογραφική και ιατρική διάσταση αναπτύχθηκε από την ΕΡΤ!
ΑπάντησηΔιαγραφή