ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ Ιωαννίνων: Να αρθούν οι υπεύθυνοι στο ύψος των περιστάσεων, ώστε να σωθούν ανθρώπινες ζωές, πριν είναι αργά
"Μετά από ένα χρόνο αδράνειας και με κυριαρχούσα αντίληψη πως το άνοιγμα κλινών ΜΕΘ είναι “πεταμένα λεφτά” και πως σε αυτές αυξάνει η θνητότητα, φτάσαμε το ΕΣΥ να έχει καταρρεύσει λειτουργικά με 700 διασωληνωμένους στις Μονάδες, και περισσότερους από 100 να νοσηλεύονται πρόχειρα εκτός ΜΕΘ και να περιμένουν για κρεβάτι με κίνδυνο της ζωής τους" επισημαίνεται στην ανακοίνωση. Επιπλέον η ΝΕ ζητά:
- να επιταχυνθούν τώρα οι διαδικασίες στο θέμα των εμβολιασμών και να βρεθούν και άλλες επικουρικές λύσεις, καθώς με βάση την τρέχουσα διαδικασία εμβολιασμών, το φάσμα ανοσίας στην πόλη μας (100.000 εμβολιασμοί) θα επιτευχθεί αρχές του 2022, πολύ αργά για να αντιμετωπίσει την πανδημία.
- Να καλυφθούν άμεσα οι κενές οργανικές θέσεις στο ΤΕΠ του ΠΓΝΙ και όπου αλλού χρειάζεται, και να ενισχυθεί εκτάκτως το Νοσηλευτικό προσωπικό στα Νοσοκομεία, που εργάζεται χωρίς κανονικές άδειες από πέρυσι και έχει φτάσει στο όριό του από τις συνεχείς μετακινήσεις και τα εξαντλητικά ωράρια.
- Ο ΕΟΔΥ να αυξήσει (κι όχι να την μειώσει) την παρουσία του στα Νοσοκομεία της πόλης για την ιχνηλάτηση ύποπτων περιστατικών και το ίδιο να κάνει και η Περιφέρεια σε χώρους υπερμετάδοσης, όπως είναι οι βιομηχανίες, χώροι δουλειάς, σχολεία, οργανισμοί, επαγγελματίες, ΜΜΜ, κ.ά..
"Οι στιγμές είναι κρίσιμες, καθώς βρισκόμαστε σε υγειονομικό πόλεμο χωρίς πολεμοφόδια, χωρίς στρατηγική και με στρατηγούς κυνικούς που υπονομεύουν το δημόσιο αγαθό της υγείας. Στρατηγούς όμως που με ευλαβική προσοχή διαφυλάσσουν την κερδοφορία των ιδιωτικών ομίλων υγείας και των συμφερόντων των επιχειρηματικών της φίλων" τονίζεται στην ανακοίνωση με την οποία καλούνται οι διοικητές των νοσοκομείων, η ηγεσία 6ης ΥΠΕ, ο ΕΟΔΥ, η Περιφέρεια κ.α να κάνουν αυτό που οφείλουν στους πολίτες και να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων , ώστε να σωθούν ανθρώπινες ζωές, πριν είναι αργά.

Δεν υπάρχουν σχόλια