Βαριές αιχμές για την επιλογή της Αναστασίας Ζαννή για να τραγουδήσει τον Εθνικό Ύμνο στην Ακρόπολη, ανήμερα της 25ης Μαρτίου, αφήνει με οργισμένη ανάρτησή της η συνθέτρια, Ελένη Καραϊνδρου.

Με ανάρτησή της στο facebook η συνθέτρια επισημαίνει με νόημα πως η εν λόγω επιλογή «δείχνει άγνοια και κυρίως έλλειψη σεβασμού απέναντι στην τέχνη».

«Λυπάμαι βαθειά γιατί εχθές, στην επέτειο των 200 χρόνων από την ανεξαρτησία της, η Ελλάδα μας, πρόδωσε την καλλιτεχνική της υπόσταση σε παγκόσμια κλίμακα, εναποθέτοντας στα χέρια της μετριότητας τον υπέροχο εθνικό της ύμνο που της χάρισαν τα κορυφαία της τέκνα, Διονύσιος Σολωμός και Νικολαος Μαντζαρος», αναφέρει και συνεχίζει: 

Στην Ελλάδα οι "νεοφιλελεύθεροι" χρηματοδοτούνται από το κράτος. Εμείς... από εσάς! Στήριξε την ανεξαρτησία του tvxs.gr, κάνοντας κλικ εδώ.

«Χρειάστηκαν 200 χρόνια για να προσφέρει η Ελλάδα τόσα λαμπρά ονόματα στη μουσική, την όπερα, την ποίηση την λογοτεχνία, το θέατρο, τον κινηματογράφο, την επιστήμη και μόνο λίγα λεπτά για να περάσει μια μέτρια εικόνα της στην ανθρωπότητα που δύσκολα θα την σβήσει η Ιστορία. Λυπάμαι τόσο πολύ που επελέγει μια ελληνική φωνή από αυτές που σήμερα δοξάζονται στις όπερες του κόσμου ή μια μικρή μεικτή χορωδία από την ΕΡΤ ή ακόμη η αγγελική φωνή ενός παιδιού για να αποδοθεί ο εθνικός μας ύμνος».

Αναλυτικά η ανάρτηση της Ελένης Καραϊνδρου:

► Διαβάστε επίσης: «Διεθνούς φήμης σοπράνο» και άλλες ιστορίες α(χ)ριστείας 
 

tvxs.gr