Για τους λάτρεις της κεντροαριστερής βαβούρας να πούμε ότι ο Ανδρέας Λοβέρδος έχει πάρει πλέον τον δρόμο του, αγνοώντας –όχι αδίκως, εδώ που τα λέμε– την καμιά φορά επαμφοτερίζουσα θέση της ηγεσίας του Κινήματος Αλλαγής για μια σειρά από θέματα.
Χαρακτηριστικά τα όσα είπε για τον Δημήτρη Κουφοντίνα. Μίλησε στο Action
24 και είπε ξεκάθαρα: «Η δημοκρατία δεν εκβιάζεται, αυτό που πρέπει να
γίνει 100% είναι να εφαρμοστεί ο νόμος. Δεν υπάρχει περίπτωση να
εκβιαστεί η δημοκρατία και τα όργανα της δικαιοσύνης της. Δεν μπορεί να
υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά για κανέναν. Ο συγκεκριμένος
έγκλειστος άλλα ζητούσε σε μια απεργία πείνας το 2015 κι άλλα ζητάει
σήμερα και πάντως δεν μπορεί να ζητάει διακριτική μεταχείριση. Είναι
κράτος δικαίου και εφαρμόζονται οι ίδιοι κανόνες για όλους».
Και πρόσθεσε: «Δεν βλέπω κανέναν λόγο η Πολιτεία να υποχωρήσει. Η
ιατρική φροντίδα πρέπει να παρασχεθεί. Και θέλω να άρω μια παρεξήγηση:
Σταθερά το δικαστήριο των δικαιωμάτων του ανθρώπου έχει πει ότι το να
δίνεις υποχρεωτικά τροφή και νερό σε έναν που κάνει απεργία πείνας
μπορεί είναι και βασανισμός. Αλλά όταν κινδυνεύει η ζωή του, είναι
υποχρέωση του εισαγγελέα και των γιατρών του να του δώσουν εκείνα τα
μέσα που θα βοηθήσουν να μη χαθεί η ζωή του».
Αυτά είπε ο κ. Λοβέρδος.
To Σάββατο, το επίσημο Κίνημα Αλλαγής σημείωνε διά στόματος Παύλου
Χρηστίδη:
«Στην υπόθεση της απεργίας πείνας του Δ. Κουφοντίνα, η κυβέρνηση
αυτοπαγιδεύτηκε στους δικούς της άστοχους χειρισμούς. Δική της είναι η
νομοθετική διάταξη για τη μεταγωγή του στη φυλακή αρχικής κράτησης
(Κορυδαλλός). Τα δε μετέπειτα διαδικαστικά τεχνάσματα (επίκληση
κορονοϊού) την εκθέτουν ακόμα περισσότερο. Η Δημοκρατία τιμωρεί, δεν
εκδικείται, δεν εκβιάζεται. Η κυβέρνηση δεν πρέπει να αφήσει ένας
στυγερός, κατά συρροή δολοφόνος, αμετανόητος τρομοκράτης, να γίνει δήθεν
σύμβολο αγωνιστικότητας. Η κυβέρνηση –που δημιούργησε το πρόβλημα–
οφείλει να βρει λύση, ώστε να αποφευχθεί ο θάνατός του από απεργία
πείνας».
Οσο να ‘ναι, τη διαφορά από τη σχεδόν χαιρέκακη ανακοίνωση του Σαββάτου
τη διακρίνεις.
protagon.gr
Για τους λάτρεις της
κεντροαριστερής βαβούρας να πούμε ότι ο Ανδρέας Λοβέρδος έχει πάρει
πλέον τον δρόμο του, αγνοώντας –όχι αδίκως, εδώ που τα λέμε– την καμιά
φορά επαμφοτερίζουσα θέση της ηγεσίας του Κινήματος Αλλαγής για μια
σειρά από θέματα.
Χαρακτηριστικά τα όσα είπε για τον Δημήτρη Κουφοντίνα. Μίλησε στο Action
24 και είπε ξεκάθαρα: «Η δημοκρατία δεν εκβιάζεται, αυτό που πρέπει να
γίνει 100% είναι να εφαρμοστεί ο νόμος. Δεν υπάρχει περίπτωση να
εκβιαστεί η δημοκρατία και τα όργανα της δικαιοσύνης της. Δεν μπορεί να
υπάρχουν δυο μέτρα και δυο σταθμά για κανέναν. Ο συγκεκριμένος
έγκλειστος άλλα ζητούσε σε μια απεργία πείνας το 2015 κι άλλα ζητάει
σήμερα και πάντως δεν μπορεί να ζητάει διακριτική μεταχείριση. Είναι
κράτος δικαίου και εφαρμόζονται οι ίδιοι κανόνες για όλους».
Και πρόσθεσε: «Δεν βλέπω κανέναν λόγο η Πολιτεία να υποχωρήσει. Η
ιατρική φροντίδα πρέπει να παρασχεθεί. Και θέλω να άρω μια παρεξήγηση:
Σταθερά το δικαστήριο των δικαιωμάτων του ανθρώπου έχει πει ότι το να
δίνεις υποχρεωτικά τροφή και νερό σε έναν που κάνει απεργία πείνας
μπορεί είναι και βασανισμός. Αλλά όταν κινδυνεύει η ζωή του, είναι
υποχρέωση του εισαγγελέα και των γιατρών του να του δώσουν εκείνα τα
μέσα που θα βοηθήσουν να μη χαθεί η ζωή του».
Αυτά είπε ο κ. Λοβέρδος.
To Σάββατο, το επίσημο Κίνημα Αλλαγής σημείωνε διά στόματος Παύλου
Χρηστίδη:
«Στην υπόθεση της απεργίας πείνας του Δ. Κουφοντίνα, η κυβέρνηση
αυτοπαγιδεύτηκε στους δικούς της άστοχους χειρισμούς. Δική της είναι η
νομοθετική διάταξη για τη μεταγωγή του στη φυλακή αρχικής κράτησης
(Κορυδαλλός). Τα δε μετέπειτα διαδικαστικά τεχνάσματα (επίκληση
κορονοϊού) την εκθέτουν ακόμα περισσότερο. Η Δημοκρατία τιμωρεί, δεν
εκδικείται, δεν εκβιάζεται. Η κυβέρνηση δεν πρέπει να αφήσει ένας
στυγερός, κατά συρροή δολοφόνος, αμετανόητος τρομοκράτης, να γίνει δήθεν
σύμβολο αγωνιστικότητας. Η κυβέρνηση –που δημιούργησε το πρόβλημα–
οφείλει να βρει λύση, ώστε να αποφευχθεί ο θάνατός του από απεργία
πείνας».
Οσο να ‘ναι, τη διαφορά από τη σχεδόν χαιρέκακη ανακοίνωση του Σαββάτου
τη διακρίνεις.
Μετά το προοδευτικό μέτωπο ο Αρης Σπηλιωτόπουλος παρεμβαίνει και υπέρ
Κουφοντίνα
Τον θυμάστε τον Αρη Σπηλιωτόπουλο; Τον εκπρόσωπο Τύπου της ΝΔ στα χρόνια
του πρώιμου Κώστα Καραμανλή, που μετά αντικαταστάθηκε από τον Θόδωρο
Ρουσόπουλο, έγινε βουλευτής Β’ Αθηνών της ΝΔ, έπειτα υπουργός Τουρισμού
και Παιδείας, μετά υποψήφιος δήμαρχος Αθηναίων με τη ΝΔ και μετά χάθηκε;
Ε, λοιπόν, επέστρεψε με μια παρέμβαση υπέρ του Δημήτρη Κουφοντίνα και
κατά της κυβέρνησης.
Θα ήταν αστείο αν δεν ήταν ένα τόσο σοβαρό θέμα. Αστείο, διότι ο κ.
Σπηλιωτόπουλος φαίνεται πως κάνει ό,τι μπορεί για να προσεγγίσει ένα
αριστερό ακροατήριο στο πλαίσιο της αλήστου μνήμης «πλατιάς απευθυνσης»
του Αλέξη Τσίπρα.
Ας μην ξεχνάμε ότι ο κ. Σπηλιωτόπουλος, τον Μάιο του 2019, λίγο πριν από
τις εκλογές και την τριπλή ήττα του ΣΥΡΙΖΑ, είχε δηλώσει ότι «προφανώς»
τον αφορούσε το προσκλητήριο του κ. Τσίπρα για δημιουργία ευρύτερου
προοδευτικού μετώπου. Πηγή: Protagon.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια