....

....

Στο «κόκκινο» η Λάρισα – Ανακοινώθηκε lockdown


Στο «κόκκινο» μπαίνει η Λάρισα μετά την τελευταία αύξηση κρουσμάτων κορωνοϊού που σημειώθηκε στην πόλη.

Σύμφωνα με πληροφορίες της LarissaPress η Επιτροπή των Ειδικών έλαβε τη σχετική απόφαση σήμερα το μεσημέρι και αναμένεται να γίνει επίσημη ανακοίνωση.

Για τη Λάρισα αναμένεται να ισχύσει ότι ισχύει στην Αθήνα δηλαδή κλειστά σχολεία και λιανεμπόριο και απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 6.

Τα μέτρα θα ξεκινήσουν από το Σάββατο.



larissapress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.