Τάσος Ζερβός: Μας λένε ότι πρέπει να πληρώσουν για να βγάλουν συντάξεις - Μόλις το 5% θα ελέγχονται
Τάσος Ζερβός πρόεδρος του Συλλόγου Υπαλλήλων Ασφαλιστικών Ταμείων (ΣΥΑΤ) και μέλος του ΔΣ στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Προσωπικού Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής (ΠΟΠΟΚΠ)

Δεν υπάρχουν σχόλια