• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ekabsfika

....

....
    • ΕΚΑΒ
    • ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ
    • ΣΚΙΤΣΑ
    • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
    • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
    • ΔΗΜΟΣΙΟ
    • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
    • _ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
    • _ΑΕΡΟΔΙΑΚΟΜΙΔΕΣ
    • _ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ
    • _ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
    • _ΑΝΑΚΟΠΗ
    • _ΑΠΟΨΕΙΣ
    • _ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΑ
    • _ΑΣΤΕΙΑ
    • _ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ
    • _ΓΕΓΟΝΟΤΑ
    • _ΔΙΑΣΩΣΤΗΣ
    • _ΔΙΕΝΘΗ
    Home / Εµβόλια / Κορονοϊός / Γράμμα σε εναν 60άρη που αρνείται να εμβολιαστεί

    Γράμμα σε εναν 60άρη που αρνείται να εμβολιαστεί

    George M Απριλίου 22, 2021 0

    ΓΝΩΜΕΣ




    Είναι επιτακτική ανάγκη να ανοίξει η συζήτηση για το θέμα της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού κατά του κορονοϊού όχι μόνο στο νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και σε άλλους κλάδους.

    Γιάννης Μιχελάκης
    21 Απριλίου 2021 06:03

    Υποτίθεται ότι η πείρα της ζωής τους έχει κάνει σοφότερους! Υποτίθεται ότι μπορούν να δίνουν συμβουλές, (μάλιστα κάποιοι απ' αυτούς προσπαθούν τις συμβουλές τους να τις επιβάλλουν)! Με δυό λόγια υποτίθεται ότι το μυαλό τους σ' αυτήν την ηλικία έχει... πήξει! Αμ δε..!

    Το αντίθετο! Την ώρα που ο κορονοϊός θερίζει, οι θάνατοι έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ, οι διασωληνωμένοι κάθε μέρα αυξάνονται δραματικά -με αποτέλεσμα το σύστημα υγείας να έχει μπει και αυτό στην εντατική- η μεταδοτικότητα λόγω των μεταλλάξεων έχει χτυπήσει «κόκκινο», οι συμπολίτες μας, που είναι πάνω από 60 ετών είναι... στον κόσμο τους!

    Οι αριθμοί αποκαλύπτουν το τραγικό της υπόθεσης:

    - Για τις ηλικίες από 60 έως 64 ετών έχουν εμβολιαστεί ή έχουν κλείσει ραντεβού μόνο το 47%!

    - Για τις ηλικίες από 65 έως 69 ετών μόνο οι μισοί!

    - Για τις ηλικίες από 70 έως 74 ετών μόνο το 57%!

    - Για τις ηλικίες από 75 έως 79 ετών εδω τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα είμαστε στο 75%.

    - Για τις ηλικίες από 80 έως 84 ετών είναι 63%.

    - Και για τις ηλικίες πάνω από τα 85 το ποστό πέφτει στο 62%!

    Τραγικό..!

    Οι άνθρωποι αυτοί θα έπρεπε να έχουν ΗΔΗ εμβολιαστεί ΟΛΟΙ!!!

    Όχι για να μην γεμίζουν τα νοσοκομεία και τις εντατικές. Όχι για να μπορέσουμε να επιστρέψουμε στον κανονικό τρόπο ζωής μας. Όχι γιατί γεμίζοντας τα νοσοκομεία αυτές οι ηλικίες δεν έχουν σωστή περίθαλψη άλλοι συνάνθρωποί μας με χρόνιες παθήσεις ή άλλοι που θέλουν να κάνουν μια έπεμβαση -ρουτίνας ή όχι δεν έχει σημασία- και δεν μπορούν! Αλλά για να σώσουν τη ζωή τους και να μην μεταδώσουν αυτόν τον διάβολο στα παιδιά τους και τα εγγόνια τους...

    Και για να μην ξεχνιόμαστε:

    - Το 85% των θανάτων από κορονοϊό είναι από τις ηλικίες 65 και πάνω!

    - Και το 62% των διασωληνωμένων είναι επίσης από τις ηλικίες 65 και πάνω!

    Βέβαια, θα μου πεί κάποιος, εδώ υπάρχουν γιατροί, νοσηλευτές και φαρμακοποιοί που δεν έχουν κάνει ή δεν θέλουν να κάνουν εμβόλιο, οι 65+ σε πείραξαν...

    Έχετε δίκιο. Για αυτό και είναι επιτακτική ανάγκη να ανοίξει η συζήτηση για το θέμα της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού κατά του κορονοϊού όχι μόνο στο νοσηλευτικό προσωπικό, αλλά και σε άλλους κλάδους, όπως στην εστιάση, τον τουρισμό, σε όσους εργάζονται σε οίκους ευγηρίας, κλπ.

    Οι επιπλοκές από τα εμβόλια

    Όσο δε, για το θόρυβο που έχει προκαλέσει το θέμα των επιπλοκών -κυρίως αυτό των θρομβώσεων- από τα εμβόλια, κυρίως της AstraZeneca (για της Johnson & Johnson είχαμε το σχετικό πόρισμα από τον Ευρωπαϊκό και τον Αμερικανικό Οργανισμό Φαρμάκων, το απόγευμα της Τρίτης), είναι αποκαλυπτικά τα στοιχεία, που έδωσε ο πρύτανης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, κ. Θάνος Δημόπουλος.

    Δείτε πόσο κινδυνεύει κάποιος να πάθει θρόμβωση από το εμβόλιο της AstraZeneca και πόσο κινδυνεύει από κάτι άλλο, όπως το κάπνισμα ή τα αντισυλληπτικά χάπια ή αν δεν κάνει το εμβόλιο και νοσήσει από τον κορονοϊό:

    - Στο 1.000.000 γυναίκες που παίρνουν αντισυλληπτικά χάπια εμφανίζουν θρόμβωση 500 με 1.200!

    - Στο 1.000.000 καπνιστές 1.763 παθαίνουν θρόμβωση!

    - Στο 1.000.000 απ' αυτούς που νοσούν με COVID-19 οι 165.000 θα πάθουν θρόμβωση!

    Και για να συγκρίνουμε:

    - Στο 1.000.000 αυτών που έκαναν εμβόλιο της AstraZeneca ΜΟΝΟ 4 έπαθαν θρόμβωση!!!

    Τα στοιχεία είναι κάτι παραπάνω από αποκαλυπτικά...

    Σε κάθε περίπτωση δεν φοβάμαι τον κορονοϊό, αλλά φοβάμαι περισσότερο τα λάθη τα δικά μας στον αγώνα που δίνουμε (για να παραφράσω τον Θουκυδίδη)!

    ΥΓ: Και για να μην νομίζουν κάποιοι ότι μιλάω εκ του ασφαλούς ο γράφων έχει εμβολιαστεί (μία δόση και περιμένω με προσμονή να κάνω και τη δεύτερη) και μάλιστα με το... «αμαρτωλό» εμβόλιο της AstraZeneca!

    news247.gr

    Tags:
    Εµβόλια Κορονοϊός
    Μοιραστείτε το!

    Κορονοϊός

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης ( Atom )

    Τα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων

    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ...

    Follow @ekabsfika
  • ΠΡΟΣΦΑΤΑ

    10/recent-posts

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ

    • Tvxs Αποκλειστικό / Στάζι στο Κιλκίς: Παρακολουθούσαν με κρυμμένα μικρόφωνα τους εργαζόμενους!
      Tvxs Team 20 Σεπ. 2025 - 08:28 Εργαστήριο παρακολουθήσεων είχε στηθεί στο κλιμάκιο (τομέα) του  ΕΚΑΒ  στο Κιλκίς. Oι Εκαβίτες ανακάλυψαν τυχ...
    • Παύλος Πολάκης : Συγχαρητήρια στο Εκαβ Θεσσαλονίκης
      Ο Αναπλήρωτής Υπουργός υγείας Παύλος Πολάκης με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook συγχαίρει το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκη...
    • Πρόεδρος ΕΚΑΒ: "Θα συνεχιστεί η καταβολή της προμήθειας στολής στους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ"!!!
      Δυόμιση χρόνια τώρα, από την αλλαγή ηγεσίας στο Υπουργείο Υγείας και στο ΕΚΑΒ, επιχειρείται μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού και πα...
    • Νέα παράταση και με μερική ένταξη στα βαρέα και ανθυγιεινά οι νοσηλευτές και διασώστες ΕΚΑΒ από το 2027
      Τι ανακοίνωσε ο υφυπουργός Υγείας 03.06.2026 16:17 Δήμητρα Ευθυμιάδου Σε σίριαλ έχει μετατραπεί η ένταξη των νοσηλευτών και των υπολοίπων υγ...
    • Δικαστική απόφαση-καταπέλτης για το ΕΚΑΒ: Βαρύτατες ευθύνες και αποζημίωση για θάνατο ασθενούς λόγω καθυστέρησης
      Στο σκεπτικό της απόφασης τονίζεται ότι καθυστέρηση 44 λεπτών στέρησε από τον ασθενή πολύτιμο χρόνο για την παροχή των πρώτων βοηθειών 30.05...

    ΑΠΟΨΕΙΣ

    3/ΑΠΟΨΕΙΣ/post-per-tag

    ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ

    10/recent-comments

    ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑ

    ΝΕΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

    10/recent-posts

    ΑΡΧΕΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

    ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

    3/ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ/post-per-tag

    ΔΗΜΟΦΙΛΗ

    • Tvxs Αποκλειστικό / Στάζι στο Κιλκίς: Παρακολουθούσαν με κρυμμένα μικρόφωνα τους εργαζόμενους!
      Tvxs Αποκλειστικό / Στάζι στο Κιλκίς: Παρακολουθούσαν με κρυμμένα μικρόφωνα τους εργαζόμενους!
      Tvxs Team 20 Σεπ. 2025 - 08:28 Εργαστήριο παρακολουθήσεων είχε στηθεί στο κλιμάκιο (τομέα) του  ΕΚΑΒ  στο Κιλκίς. Oι Εκαβίτες ανακάλυψαν τυχ...
    • Παύλος Πολάκης : Συγχαρητήρια στο Εκαβ Θεσσαλονίκης
      Παύλος Πολάκης : Συγχαρητήρια στο Εκαβ Θεσσαλονίκης
      Ο Αναπλήρωτής Υπουργός υγείας Παύλος Πολάκης με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook συγχαίρει το ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκη...
    • Πρόεδρος ΕΚΑΒ: "Θα συνεχιστεί η καταβολή της προμήθειας στολής στους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ"!!!
      Πρόεδρος ΕΚΑΒ: "Θα συνεχιστεί η καταβολή της προμήθειας στολής στους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ"!!!
      Δυόμιση χρόνια τώρα, από την αλλαγή ηγεσίας στο Υπουργείο Υγείας και στο ΕΚΑΒ, επιχειρείται μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού και πα...

    Φόρμα επικοινωνίας

    Όνομα

    Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

    Μήνυμα *

    Created By Sora Templates | Distributed By Gooyaabi Templates
    Από το Blogger.