....

....

Έλλειψη προσωπικού αλλα και οχημάτων στο ΕΚΑΒ Καβάλας

 


Έλλειψη προσωπικού αλλα και οχημάτων στο ΕΚΑΒ Καβάλας

 


 

youtube.com 

8 σχόλια:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=QdgaChGZls4&ab_channel=%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%82%CE%A0%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πειράζει Κωστάκη!
    Αρκεί που βοηθάτε την Αθήνα με τους Διασώστες της Καβάλας και της Θάσου.
    Να μην εκτεθεί και κοτζάμ Πρόεδρος στον Υπουργό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε έκτακτη ανάγκη καλύφτηκε η Αθήνα όπως καλύφτηκε και η Δράμα λόγο ότι νόσησαν αρκετοί από covid 19 όπως καλύφτηκε και η Θάσος όταν πήρε φωτιά πριν 2-3 χρόνια.Μη μπερδεύετε τα λουκάνικα μα τα μπιφτέκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν είναι το ίδιο, άλλο μια έκτακτη περίπτωση και άλλο μια χρόνια κατάσταση όπως αυτή του κορονοϊου, για την οποία θα έπρεπε να είχαν φροντίσει για την επάρκεια προσωπικού και οχημάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ λέω να μαζευτούμε όλοι μαζί και να προσευχηθούμε στο εκκλησάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι ακόμα έτοιμο, μη βιάζεστε.
      Ένα ευχέλαιο όμως πάνω στην 100 τ.μ. τσιμεντένια βάση σίγουρα έχει κάτι να δώσει.

      Ο χαφιές.

      Διαγραφή
  6. Εεεε να μην έχει μια... αυλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κρίμα θα ήταν έτοιμο για το πάσχα... κλαψ. Πλάκα πλάκα ελπίζω να είναι fake η ιστορία όλη γιατί αν είναι αλήθεια... δεν πάμε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.