....

....

Πόσα θέλεις να μας τρελάνεις Κυριάκο Μητσοτάκη;



Ευτυχώς που Κυριάκος Μητσοτάκης δεν δίνει πάρα πολύ συχνά (αν και συχνότερα από άλλους πρωθυπουργούς) συνεντεύξεις γιατί θα μας τρέλαινε. Θα μας προκαλούσε βέρτιγκο, αφού το εκάστοτε σωστό κινείται σαν εκκρεμές.

Τη μία φορά το εκκρεμές ήταν στην αριστερή πλευρά και ο “λοιμωξιολόγος”  Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι οι πολίτες για να προστατευτούν δεν πρέπει να βγαίνουν έξω, ούτε να κυκλοφορούν ελεύθερα. Να είναι κλειδαμπαρωμένοι στο σπίτι τους.

Ετσι, πήρε την απόφαση να απαγορευτούν οι έξοδοι, ακόμα και στα πάρκα ή τις παραλίες, λες κι΄ εκεί θα ήταν ο ένας πάνω στον άλλον. Ετσι, πίστευε ο “λοιμωξιολόγος” Κυριάκος, έτσι έκανε κι΄όποιον πάρει το βόλι… Για τους ίδιους λόγους έκλεισε και την εστίαση και απαγόρευσε ακόμα και τα τραπεζάκια έξω από τα καφενεία.

Τώρα που αναγκάζεται από δημοσκοπήσεις, οργή του κόσμου και οικονομική καταστροφή  να ανοίξει την εστίαση το εκκρεμές πάει στην άλλη πλευρά, τη δεξιά. Αλλάζει και η αλήθεια, αλλάζει και η κατά τον “λοιμωξιολόγο” Κυριάκο επιστημονική αντιμετώπιση.  Το ομολόγησε ο ίδιος σε συνέντευξη στον Alpha: «Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι γίνονται συγκεντρώσεις σε σπίτια. Προτιμώ να βγει κάποιος και να φάει σε εξωτερικό χώρο με όλα τα μέτρα παρά να το κάνει σε ένα σπίτι χωρίς μέτρα».

Κι μόλις αναγνώστη μου συνέλθεις από αυτό που σε βρήκε στο σταυρό, αναρωτιέσαι αν εσύ είσαι βλάκας ή εκείνος σε θεωρεί σανοφάγο και μάλιστα λαίμαργο ή όπως μου είπε φίλος αν ο δεύτερος είναι πράγματι ο Κυριάκος Μητσοτάκης…

Ο άπιστος Προβοκάτορας

eretikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.