....

....

Άριστες αμοιβές…




Νέες αυξήσεις και μάλιστα με τον νόμο, στις αποδοχές των μάνατζερ διοικητών ή διευθυνόντων συμβούλων των μεγάλων ΔΕΚΟ, αποκαλύπτει ο πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Καρχιμάκης. Αυτές μάλιστα, δεν είναι καθόλου …ευκαταφρόνητες, αφού από το ποσό των 4.600 ευρώ, οι αμοιβές τους ‘σκαρφαλώνουν’ στις 7.500 ευρώ τον μήνα. Την ίδια ώρα, η αμοιβή για κάθε συμμετοχή στις συνεδριάσεις του εκάστοτε διοικητικού συμβουλίου αυξάνεται από 50 ευρώ σε 400 ευρώ, με αποτέλεσμα οι αμοιβές αυτές να ανέρχονται στο 90% του μισθού του Προέδρου του Αρείου Πάγου (σ.σ. 8.300 ευρώ τον μήνα).
«Αυτές είναι οι άριστες αμοιβές της Νέας Δημοκρατίας», καταλήγει ο Μιχάλης Καρχιμάκης. Και μάλλον δεν έχει άδικο…


matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.