Η Βούλτεψη μας λέει ότι οι τουρίστες φέρνουν χρήμα… και άρα πρέπει να κάνουμε ΘΥΣΙΑ για χάρη τους! [VIDEO]
Τουλάχιστον αφοπλιστική η απάντηση της Σοφίας Βούλτεψη για τον τρόπο με τον οποίο η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους τουρίστες, αλλά και τη δημόσια υγεία.
Η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας κλήθηκε να απαντήσει σχετικά με τις δύο ταχύτητες πολιτών που έχουν προκύψει στη χώρα αναφορικά με τις μετακινήσεις τουριστών και μόνιμων κατοίκων, -καθώς οι τουρίστες μπορούν να μετακινούνται ελεύθερα ενώ οι πολίτες της χώρας όχι-, απάντησε ότι οι τουρίστες φέρνουν χρήματα στη χώρα κι έτσι “πάντοτε θα κάνουμε κάποια θυσία”.
“Λέει κάποιος εγώ δεν μπορώ να πάω στο σπίτι μου στην εξοχή και μπορεί να έρθει ο τουρίστας. Ο τουρίστας δεν είναι απλός τουρίστας. Ο τουρίστας είναι αυτός που φέρνει χρήματα στην χώρα. Άρα πάντοτε θα κάνουμε κάποια θυσία. Δεν το κάνει για τον εαυτό του. Το κάνει γιατί ο τουρίστας που θα’ ρθει, θα ξοδέψει χρήματα” δήλωσε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, όταν της τόνισαν ότι υπάρχει και ο εσωτερικός τουρισμός, η κ. Βούλτεψη, φανερώς εκνευρισμένη και ειρωνική, είπε “αφήστε να έρθει πρώτα ο εξωτερικός (τουρισμός) και βλέπουμε για τον εσωτερικό”!
Αν μη τι άλλο, σε αυτό το κράτος όχι μόνο έχουμε ισότητα και βάζουμε τους Έλληνες πολίτες πάνω απ’ όλους, αλλά δίνουμε και ιδιαίτερη αξία και βαρύτητα στον εσωτερικό τουρισμό…
Στην ίδια εκπομπή, εν συνεχεία κλήθηκε να απαντήσει σχετικά με τον αριθμό των νεκρών στη χώρα, που σε σίγκριση με άλλες χώρες είναι δραματικά υψηλός. Τότε, η κ. Βούλτεψη δήλωσε ότι δεν μπορούμε να συγκρίνουμε τη χώρα μας με χώρες του Βορρά αλλά ούτε και των Βαλκανίων, απαντώντας στη σύγκριση με τη Σερβία που έχει πολύ λιγότερους θανάτους από την Ελλάδα.
Μάλιστα, δε δίστασε να υποδείξει εκείνη με ποια χώρα θα συγκριθούμε, αποδεικνύοντας την μεγάλη αμηχανία της κυβέρνησης που εδώ κι έναν χρόνο δεν έχει καταφέρει να πάρει ουσιαστικά μέτρα για την ανάσχεση της πανδημίας.
Με πληροφορίες από libre.gr

Δεν υπάρχει σωτηρία!
ΑπάντησηΔιαγραφή