....

....

Η Βούλτεψη μας λέει ότι οι τουρίστες φέρνουν χρήμα… και άρα πρέπει να κάνουμε ΘΥΣΙΑ για χάρη τους! [VIDEO]

1 σχόλιο:

Από το Blogger.