Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Τη Δεύτερη δόση του εμβολίου της AstraZeneca έκανε ο Βουλευτής Ρεθύμνου και Τομεάρχης Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ Ανδρέας Ξανθός, ο οποίος προχώρησε σε δήλωση υπογραμμίζοντας τη σημασία των εμβολιασμών για την αναχαίτηση της πανδημίας.
Μετά τον εμβολιασμό του ο κος Ξανθός δήλωσε: «Σήμερα, στο Κέντρο Υγείας Ρεθύμνου για τη 2η δόση του εμβολίου της Astra Zeneca. Χωρίς επιφυλάξεις και «υποσημειώσεις», με εμπιστοσύνη στις επιστημονικές συστάσεις και με επίγνωση της κομβικής σημασίας των εμβολιασμών στην αναχαίτιση της πανδημίας και στη δραστική μείωση νοσηλειών-θανάτων από covid-19».
Δεν υπάρχουν σχόλια