Τα ΝΕΑ αποτελούν πλέον το ημιεπίσημο Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβέρνησης.
Σήμερα Σάββατο διαθέτουν πρωτοσέλιδο και πηχυαίο τίτλο με τη συγκλονιστική είδηση «Ποιοι υγειονομικοί επιβραβεύονται πρώτοι- ΒΟΗΘΗΜΑ 1000€», ενώ στις μέσα σελίδες φιλοξενούν εκτενές ρεπορτάζ (κλικ εδώ).
Και τι λέει το ρεπορτάζ;
Λέει πως 4000 εργαζόμενοι του ΕΚΑΒ θα λάβουν μπόνους από ένα πρόγραμμα
ΕΣΠΑ, προκειμένου να συμμετάσχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης που θα
πραγματοποιηθεί σε .. δύο αεροπλάνα και δύο ελικόπτερα! Όμως ο Κυριάκος
Μητσοτάκης «στο χρόνο που πρέπει και με τον τρόπο που πρέπει» θα μεριμνήσει να πάρουν μπόνους και οι υπόλοιποι υγειονομικοί!
Κανονικό δούλεμα των αναγνωστών και (κυρίως) των υγειονομικών..
Δυστυχώς οι κονδυλοφόροι του Μαρινάκη εκμεταλλεύονται το κενό. Η ΟΕΝΓΕ ασχολείται με οτιδήποτε άλλο, πλην της διεκδίκησης νέου μισθολογίου για τους γιατρούς ΕΣΥ, ενώ η ΠΟΕΔΗΝ δε φαίνεται ν΄ απογαλακτίστηκε από την εποχή της καραμούζας και των κλόουν.
Δεν θα υπάρξει ξανά τέτοια συγκυρία.
Τώρα, που η κοινωνία αναγνωρίζει τη συμβολή του ΕΣΥ στην αντιμετώπιση της πανδημίας, είναι η κατάλληλη στιγμή να διεκδικήσουν οι υγειονομικοί αξιοπρεπείς μισθούς, έχοντας τους πολίτες με το μέρος τους, χωρίς να προκαλούνται κανενός είδους κοινωνικά αντανακλαστικά.
Από φθινόπωρο θ΄ αρχίσει ο διεμβολισμός για την είσοδο ιδιωτών στο ΕΣΥ
και την εφαρμογή των ΣΔΙΤ. Τότε το παιχνίδι θ΄ αλλάξει παντελώς
κανόνες..
Δεν υπάρχουν σχόλια