Αναβαθμίζεται ο Ρόλος του ΕΚΑΒ
Αναβαθμίζεται ο Ρόλος του ΕΚΑΒ
Τα τελευταία χρόνια συντελείται ουσιαστική αναβάθμιση του ρόλου του ΕΚΑΒ και των παρεχόμενων από αυτό υπηρεσιών στους πολίτες της χώρας
Είναι πολύ σημαντικό για το σύνολο των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ αυτό που σήμερα συμβαίνει στην υπηρεσία μας
Είναι πολύ σημαντικό για τους πολίτες της χώρας μας να απολαμβάνουν τις αναβαθμισμένες υπηρεσίες του ΕΚΑΒ
Ως φορέας πρότασης του συγκεκριμένου προγράμματος εκφράζουμε την ικανοποίηση μας, που ο Υπουργός Υγείας κ Βασίλης Κικίλιας αναγνωρίζοντας την άμεση αναγκαιότητα και την επιτακτική ανάγκη προχωρά στην πλέον ουσιαστική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών που παρέχουν οι Διασώστες Του ΕΚΑΒ στους πολίτες της χώρας μας
Είναι ιδιαίτερη η ικανοποίηση μας που ο Υπουργός όχι μόνο «άκουσε» τις προτάσεις των εργαζομένων–τις προτάσεις της Ομοσπονδίας μας , αλλά αναλαμβάνοντας τις κατάλληλες πρωτοβουλίες προχώρα και στην υλοποίηση της άμεσης αναβάθμισης όλων των Διασωστών του ΕΚΑΒ, μέσα από το πρόγραμμα «Δράσης Ανάπτυξης Δραστηριοτήτων του ΕΚΑΒ» ένα κομβικό πρόγραμμα για το μέλλον της υπηρεσίας και των συναδέλφων μας
Ένα πρόγραμμα που Αναβαθμίζει τους Εργαζομένους του ΕΚΑΒ
Ένα πρόγραμμα που Αναβαθμίζει τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΕΚΑΒ στους πολίτες τις χώρας μας.
Ένα πρόγραμμα που Αναβαθμίζει τις παρεχόμενες Υπηρεσίες του ΕΚΑΒ στους Επισκέπτες της χώρας.
Ένα πρόγραμμα που βάζει τις βάσεις για ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό Εθνικό Κέντρο Άμεσης Βοήθειας τόσο στην Ελληνική Κοινωνία όσο και Πανευρωπαϊκά και αναγνωρίζει τις ήδη αναβαθμισμένες υπηρεσίες που παρέχουν οι διασώστες Πληρώματα Ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ.
Συνεχίζοντας πιο πίσω και στο 2019 η Υπηρεσίας μας έκανε ένα τεράστιο άλμα αναβάθμισης, ένα Άλμα που «ακούει» στην Συγχώνευση του ΚΕΠΥ με το ΕΚΑΒ .
Μια πρωτοβουλία της Κυβέρνησης, του υπουργού Υγείας κ. Κικίλια Β και του Προέδρου της Υπηρεσίας μας κ. Παπαευσταθίου Ν.
Με την πρωτοβουλία αυτή που όλοι οι εργαζόμενοι χαιρετίσαμε, το ΕΚΑΒ πλέον προχώρησε πραγματικά στο ρόλου που του ανήκει στην Ελληνική Κοινωνία.
Ενα ρόλο απόλυτα συνυφασμένο με το έργο του, που δεν είναι άλλο από την αναβαθμισμένη παροχή Επείγουσας προνοσοκομειακής φροντίδας στου συμπολίτες μας
Δεν πρέπει να παραλείψουμε πως το 2015 μετά από προτάσεις των εργαζομένων του ΕΚΑΒ και έγκριση του τότε Υπουργού Υγείας κ. Ξανθού Α. προχώρησε και εκδόθηκε η πολυπόθητη Αδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος , μια άδεια που αναγνώρισε ουσιαστικά των ρόλο των Διασωστών του ΕΚΑΒ στην Ελληνική Κοινωνία.
Φυσικά έχουν πολλά ακόμη να γίνουν και αναμένουμε την επίσης θετική τους έκβαση όπως
Την ένταξη των εργαζομένων του ΕΚΑΒ στα βαρέα & ανθυγιεινά.
Την μονιμοποίηση όλων των Eπικουρικών Συναδέλφων στο ΕΚΑΒ.
Την ένταξη της ειδικότητας των Διασωτών Στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Την ορθολογική χορήγηση της Δαπάνης για την 24ωρη ετοιμότητα των Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ.
Το ειδικό μισθολόγιο για τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ.
Το ειδικό Συνταξιοδοτικό των Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ.
Συνεχίζοντας το δύσκολο λειτούργημά μας ως εργαζόμενοι της πρώτης γραμμής τόσο στην Πανδημία του covid-19 όσο και σε όλα τα επείγοντα περιστατικά που συμβαίνουν στους συμπολίτες μας, αγωνιζόμαστε και ευελπιστούμε πως η κυβέρνηση. θα σταθεί δίπλα μας και θα προχωρήσει στην ικανοποίηση και των υπόλοιπων βασικών μας αιτημάτων.
Ο Αγώνας Συνεχίζεται
Με εκτίμηση
Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ



Ο Ξανθός δεν ήθελε ούτε να τους βλέπει, ο Πολάκης το ίδιο, ο Κικίλιας το ίδιο και όμως αυτοί βγάζουν ανακοινώσεις και μιλάνε ότι τους ακούνε οι υπουργοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιλάμε ότι μας δουλεύουν συνεχώς.
Επιβιώνουν με τα ψέματα και καρπώνονται σαν δικά τους κέρδη οτιδήποτε κατακτηθεί και δοθεί.
Οι χειρότεροι συνδικαλιστές όλου του πλανήτη. οι μεγαλύτεροι ψεύτες στην ιστορία του συνδικαλιστικού κινήματος.
Κουτοπόνηροι, θολώνουν τα νερά, ένα κείμενο αερολογίας, ψεμάτων και άπειρων "θα". Προεκλογική περίοδος για τα σαΐνια της ρεμούλας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το πρόγραμμα δράσης ανάπτυξης δραστηριοτήτων του Εκαβ πολύ με άρεσε. Για την ένταξη της ειδικότητας στην τριτοβάθμια δεν το συζητάμε, ανατριχίλα. Με αυτούς τους Τιτάνες του συνδικαλισμού στο τιμόνι των διεκδικήσεων και με ένα καλό τάμα στο νεοσύστατο εκκλησάκι, η Σαλονίκη μπορεί για άλλη μια φορά να χαράξει νέους δρόμους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ενσωμάτωση του ΚΕΠΥ στο ΕΚΑΒ, τι να πω, με έκανε να αισθανθώ αναβαθμισμένος, αφού οι γείτονες με κοίταζαν αλλιώς, από τη μέση και πάνω, ενώ πριν με κοιτούσαν από την κορυφή μέχρι τα νύχια, ενώ τα ασθενοφόρα εξακολουθούν να ειναι βρωμερά και ακάθαρτα, αφού η αναβαθμισμένη πλέον υπηρεσία, δεν διαθέτει κονδύλια για πλύσιμο και καθαρισμό από πλυντήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΚΑΒ δεν εχει μόνο η Αθήνα, εχει όλη η Ελλάδα και δεν εχει την ίδια αντιμετώπιση.
Η αλανιάρα καρέκλα του vw
Με τις ανακοινώσεις τους θέλουν να σώσουν τον Βασιλάκη και τον Νικολάκη. Συγχρόνως να διατηρήσουν την αγέρωχη μάσκα τους, προς τους συναδέλφους. Πάντως δεν είναι και εύκολο να αναβαθμίσεις τους 55ηδες.��
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ αναβάθμιση συμπεριλαμβάνει και τις προλήψεις χωρίς πιστοποίηση και μόνο με απολυτήριο λυκείου και προφανώς με τη σύμφωνη γνώμη των συνδικαλιστών και την επιστροφή στη δεκαετία του 80, αφού δεν εχει υπάρξει ούτε μια ανακοίνωση με την οποία να διαφοροποιούνται.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι΄ αυτό μάλλον πολλοί συνάδελφοι δεν μπορούν να δουν την αναβάθμιση!
Υπάρχουν και εξαιρέσεις που διαφώνησαν δημόσια. όχι όλοι στο ίδιο τσουβάλι. Λανθασμένες εντυπώσεις δημιουργείς.
ΔιαγραφήΥπάρχουν εκπαιδευτές στο Εκαβ ,με πιστοποίηση που δεν ξέρουν πως είναι το ασθενοφόρο και υπάρχουν απόφοιτοι λυκείου ή με Βεκ που έχουν γράψει χρόνια στην κίνηση.Τους είδαμε και τους ήδη αναβαθμισμένους του Εκαβ που εξαφανίζονται από την κίνηση με την πρώτη ευκαιρία.
ΑπάντησηΔιαγραφή