Εντάχθηκε στη δύναμη του Νοσοκομείου Δράμας τμήμα του πληρώματος ασθενοφόρου του Κ.Υ. Προσοτσάνης
6 ΜΑΙΟΥ 2021
Εδώ και λίγες ημέρας εντάχθηκε στη δύναμη του Νοσοκομείου Δράμας τμήμα του πληρώματος ασθενοφόρου του Κέντρου Υγείας Προσοτσάνης για την κάλυψη των αυξημένων υπηρεσιακών αναγκών του, των σχετικών με την εκτέλεση των εξιτηρίων ασθενών των κλινικών του.
Σε σχετική ανάρτηση του επίσημου λογαριασμού του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας στα social media, με τίτλο «Οι συνεργασίες αποδίδουν πάντα!», αναφέρονται, μεταξύ άλλων τα εξής:
«Η απόλυτη συνεργασία της 4ης ΥΠΕ, του Διοικητή της κου Τσαλικάκη Δ., της Υποδιοικήτριάς της κας Χατζοπούλου Ε., του Διευθυντή ΕΚΑΒ Αν. Μακεδονίας – Θράκης κ. Λώτη Χ., της Επιστημονικά Υπεύθυνης του Κέντρου Υγείας Προσοτσάνης κας Γιουλούμη Μ., του συντονιστή διασώστη του Τομέα ΕΚΑΒ Δράμας κου Δούρα Στέργιου και της Διοικήτριας του Γ.Ν. Δράμας κας Καρατζόγλου Θ., για άλλη μία φορά επιφέρει θετικά αποτελέσματα, σε όφελος των πολιτών και δη των ασθενούντων. Συνεχίζουμε με πίστη στο καθήκον…»

Ε ναι. Όταν μετακινούνται πληρώματα Χωρίς την θέλησή τους στα νοσοκομεία, αυτό λέγεται επιτυχής συνεργασία. Δεν ντρέπεστε λιγάκι λέω εγώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνακύκλωση λέγετε αυτό, χρησιμοποιημένων και φθαρμένων υλικών. Τέτοιου είδους λύσεις τις δίνουν και οι απόφοιτοι Λυκείου, ΠΕΚΠΑ και ΙΕΚ, δεν χρειάζονται πτυχιούχοι και άλλα στελέχη της... αριστείας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ σωστό. Το ΕΚΑΒ ως Κέντρο Επιχειρήσεων Υγείας τους υπέδειξε ότι πρέπει να κάνουν τα εξιτήρια τους. Φτάσαμε να ανακοινώνουμε τα αυτονόητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ειναι να αδειάζουν τα Κ. Υγείας για να τρέχει το ΕΚΑΒ, εκτός κι αν η διαδρομή στο Κ. Υγείας ειναι εκτός έδρας, οπότε εντάξει μας βολεύει τέλεια!
ΑπάντησηΔιαγραφή