To τηλεφώνημα του Αδωνι Γεωργιάδη στον Νίκο Καρανίκα ήταν το έμπρακτο mea culpa της κυβέρνησης – ή τουλάχιστον του συγκεκριμένου υπουργού – για την εξέγερση της ΝΔ κατά των... μπάφων,  όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προωθούσε την υπόθεση της φαρμακευτικής κάνναβης.

Το χθεσινό, νέο ραντεβού του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ζόραν Ζάεφ, κα κυρίως

 τα μηνύματα που έστειλε ο πρωθυπουργός, ήταν ένα ακόμη mea culpa της

 κυβέρνησης για τον ανένδοτο των μακεδονομάχων όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ

 υπέγραφε την Συμφωνία των Πρεσπών. ‘Η, τουλάχιστον θα μπορούσε να είναι,

 εάν συνοδευόταν από το έμπρακτο βήμα πολιτικής ωρίμανσης της κυβέρνησης –

 την κύρωση των τριών εφαρμοστικών Μημονίων της συμφωνίας με την Βόρεια

 Μακεδονία.

tvxs.gr