Από πού πάνε για τις Πρέσπες (και για την Χάγη);
To τηλεφώνημα του Αδωνι Γεωργιάδη στον Νίκο Καρανίκα ήταν το έμπρακτο mea culpa της κυβέρνησης – ή τουλάχιστον του συγκεκριμένου υπουργού – για την εξέγερση της ΝΔ κατά των... μπάφων, όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ προωθούσε την υπόθεση της φαρμακευτικής κάνναβης.
Το χθεσινό, νέο ραντεβού του Κυριάκου Μητσοτάκη με τον Ζόραν Ζάεφ, κα κυρίως
τα μηνύματα που έστειλε ο πρωθυπουργός, ήταν ένα ακόμη mea culpa της
κυβέρνησης για τον ανένδοτο των μακεδονομάχων όταν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ
υπέγραφε την Συμφωνία των Πρεσπών. ‘Η, τουλάχιστον θα μπορούσε να είναι,
εάν συνοδευόταν από το έμπρακτο βήμα πολιτικής ωρίμανσης της κυβέρνησης –
την κύρωση των τριών εφαρμοστικών Μημονίων της συμφωνίας με την Βόρεια
Μακεδονία.

Δεν υπάρχουν σχόλια