....

....

Κυβέρνηση και παπαγαλάκια ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο κοροϊδίας των υγειονομικών


Παρουσιάζουν ως βοήθημα 1000 ευρώ την προβλεπόμενη αποζημίωση των διασωστών του ΕΚΑΒ που θα εκπαιδευτούν στα νέα σωστικά μέσα

Τα παπαγαλάκια της κυβέρνησης με ακόμα ένα παραπλανητικό δημοσίευμα – πρωτοσέλιδο στα ΝΕΑ, προσπαθούν να θολώσουν την εικόνα για την άδικη μεταχείριση και τον εμπαιγμό που υφίστανται οι υγειονομικοί από την κυβέρνηση όλη αυτή την περίοδο που δίνουν τη μάχη στην πρώτη γραμμή αντιμετώπισης της πανδημίας.

Το δημοσίευμα των Νέων παρουσιάζει ως βοήθημα 1000 ευρώ την προβλεπόμενη αποζημίωση των διασωστών του ΕΚΑΒ που θα εκπαιδευτούν μέσω ενός επιδοτούμενου σεμιναρίου στα νέα σωστικά μέσα που δώρισε το ίδρυμα Νιάρχος. Ταυτόχρονα η υφυπουργός υγείας σε δηλώσεις της άφησε να εννοηθεί ότι η κυβέρνηση εξετάζει λέει μετά το τέλος της πανδημίας… (άραγε σε πόσα χρόνια;) να δώσει  σε όλους τους υγειονομικούς του ΕΣΥ αντίστοιχο ποσό ως βοήθημα. Κυβέρνηση και παπαγαλάκια  ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο κοροϊδίας των εργαζόμενων στην υγεία.

Οι εργαζόμενοι στην υγεία δεν είμαστε κορόιδα να μας φλομώνουν με ψέματα και υποσχέσεις, ούτε είμαστε ζητιάνοι να μας δώσουν βοήθημα.

Είμαστε εργαζόμενοι και ζητούμε δίκαιη αμοιβή για τη δουλειά μας, αύξηση μισθών και επαναφορά δώρων, ένταξη στα ΒΑΕ και μονιμοποίηση των συμβασιούχων, ζητούμε αυτά που δικαιούμαστε!

ygeionomikoi.gr

2 σχόλια:

  1. Άλλα παπαγαλάκια εκ των έσω, εκαβίτικα, έλεγαν ότι το συγκεκριμένο σεμινάριο και το ποσό, αφορούσε μόνο τα μέλη της ΠΟΠ-ΕΚΑΒ και δώσε χειροκρότημα στους εμπνευστές και στους φέροντες γλαύκας εις τους σανοφάγους...

    Η αλανιάρα καρέκλα του VW

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνουν οι εργαζόμενοι ότι έχουν φάει πολύ σανό από τους συνδικαλιστές της ποπεκαβ και τους γυρίζουν την πλάτη. Θα βρούνε διαφορά τρικ για να επανέλθουν στο προσκήνιο στις ερχόμενες εκλογές.

      Διαγραφή

Από το Blogger.