....

....

Καλύτερα να πήγαινε για ψάρεμα

ΑΠΟΨΗ



1 σχόλιο:

  1. Πάει κι Χάρης Θεοχάρης, τον πήρε το... ποτάμι!!!
    Δεν θα στεναχωρηθεί και κανένας βέβαια, αφού δεν ειναι και κανένα στέλεχος με ρίζες στη ΝΔ, αναλώσιμος και ευκαιριακός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.