....

....

Mετά τους φαρμακευτικούς ΜΠΑΦΟΥΣ, τούμπα και για τους μακεδονικούς ΜΠΟΥΦΟΥΣ ...




Αγαπητέ Απόκαυκε,

Αν οι εθνικόφρονες δεν κάναμε το 2019 όλα όσα κάναμε, τι θα συνέβαινε, άραγε, σήμερα στην Ελλάδα; 

Η ΝΔ δεν θα είχε αυτοδυναμία απλούστατα γιατί η Χρυση Αυγή θα είχε παραμείνει άνω του 3%! 

Αυτό θέλατε;

Όπως και για τον μπάφο, πάλι σας κορόιδεψα... αλλά ήταν για το καλό σας. 

Coulis colotoumpoulis


Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.