Mετά τους φαρμακευτικούς ΜΠΑΦΟΥΣ, τούμπα και για τους μακεδονικούς ΜΠΟΥΦΟΥΣ ...
Αγαπητέ Απόκαυκε,
Αν οι εθνικόφρονες δεν κάναμε το 2019 όλα όσα κάναμε, τι θα συνέβαινε, άραγε, σήμερα στην Ελλάδα;
Η ΝΔ δεν θα είχε αυτοδυναμία απλούστατα γιατί η Χρυση Αυγή θα είχε παραμείνει άνω του 3%!
Αυτό θέλατε;
Όπως και για τον μπάφο, πάλι σας κορόιδεψα... αλλά ήταν για το καλό σας.
Coulis colotoumpoulis

Δεν υπάρχουν σχόλια