Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Στη ΜΕΘ του Νοσοκομείου Ρεθύμνου νοσηλεύεται μια 89χρονη θετική στον κορωνοΐό, ενώ αυξητικοί ειναι οι ρυθμοί και των νέων νοσηλειών.
Η τάση της πανδημίας και η εκρηκτική αύξηση στο Νομό Ρεθύμνου, αποτυπώνεται μέσα σε διάστημα μόλις δύο εβδομάδων και στις νοσηλείες στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου, με την κλινική Covid να μετρά ξανά νέες εισαγωγές και τον αριθμό νοσηλειών να "σκαρφαλώνει" στους 17 ασθενείς σήμερα στην κλινική Covid.
Σύμφωνα με πληροφορίες η 89χρονη εισήχθη στη ΜΕΘ , χωρίς ωστόσο να έχει διασωληνωθεί και η πορεία της υγείας της παραμένει σταθερή.
Δεν υπάρχουν σχόλια