Στο Μαξίμου υπάρχει πολιτική αγωνία και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ υπάρχει αναβρασμός. Το σχέδιο υποχρεωτικού εμβολιασμού που έθεσε εσπευσμένα σε εφαρμογή η κυβέρνηση – η μόνη κυβέρνηση στην Ευρώπη που το έχει κάνει μέχρι τώρα, μαζί με τον Μακρόν και την Γαλλία – ανοίγει ντε φάκτο κοινωνικά μέτωπα: Με τους υγειονομικούς, με τους εργαζόμενους σε μονάδες φροντίδες ηλικιωμένων, με τους εκπαιδευτικούς (που, σύμφωνα με απολύτως ασφαλείς πληροφορίες είναι πλέον «κλειδωμένο» ότι θα ακολουθήσουν στον υποχρεωτικό εμβολιασμό), αλλά και με το σύνολο των αντιεμβολιαστών. Είτε πρόκειται για προβληματισμένους, είτε πρόκειται για φοβισμένους, είτε για «ψεκασμένους».

Αυτά τα κοινωνικά μέτωπα φοβίζουν τους

 γαλάζιους βουλευτές και τα μηνύματα του

 φόβου τους φθάνουν πυκνά τις τελευταίες

 μέρες και στο Μαξίμου. Εκείνο που

 ανησυχεί τα γαλάζια στελέχη είναι ότι οι

 υποχρεωτικοί εμβολιασμοί μπορεί να

 στρέψουν κατά της κυβέρνησης κρίσιμες

 κοινωνικές ομάδες, με πολλές από τις

 οποίες η ΝΔ είχε προνομιακή εκλογική

 σχέση. Και, ειδικά για τους δημοσίους

 υπαλλήλους, αρκετοί είναι εκείνοι στην

 γαλάζια Κοινοβουλευτική Ομάδα που

 ανησυχούν για βαθύτερο ρήγμα της σχέσης

 τους με την κυβέρνηση λόγω της απειλής

 των απολύσεων εάν δεν εμβολιαστούν –

 μιας απειλής, που παραμένει αιωρούμενη

 από υπουργούς όπως ο Μάκης Βορίδης και

 ο Αδωνις Γεωργιάδης – παρά τις

 διαψεύσεις της κυβερνητικής εκπροσώπου.