....

....

Βορίδης: Πειθαρχικό για όσους δημόσιους υπαλλήλους αρνούνται να εμβολιαστούν



Τι προβλέπει το υπάρχον νομικό πλαίσιο, σύμφωνα με τον υπουργό εσωτερικών

Ο Μάκης Βορίδης σε τηλεοπτική συνέντευξή του αναφέρθηκε στο μέτρο του υποχρεωτικού εμβολιασμού και τον τρόπο εφαρμογής του στο πλαίσιο της εργασίας. Ο υπουργός εσωτερικών διευκρίνισε ότι, αν δεν υπάρξει διαφορετική ρύθμιση, στους κλάδους που ο εμβολιασμός είναι υποχρεωτικός, οι δημόσιοι υπάλληλοι που αρνούνται να εμβολιαστούν θα παραπέμπονται στο πειθαρχικό συμβούλιο.

Όσον αφορά στην πιθανότητα απόλυσής τους, ο Μ. Βορίδης τόνισε ότι το υπάρχον νομικό πλαίσιο και ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας προβλέπουν την πειθαρχική διαδικασία για όποιον δεν είναι συνεπής με τις συμβατικές του υποχρεώσεις. Το αν οι πειθαρχικές διώξεις θα προχωρήσουν σε απόλυση είναι απόφαση του συμβουλίου.

«Οι εργοδότες και οι εργαζόμενοι οφείλουν να εκπληρώνουν κάποιες συγκεκριμένες υγειονομικές προϋποθέσεις. Ο εργοδότης έχει ευθύνη. Όταν γίνει υποχρεωτικός ο εμβολιασμός, όσοι δεν τηρήσουν την υποχρέωση μπαίνουν σε μια διαδικασία, κατά την οποία έχουν παραβιάσει τις νομικές τους υποχρεώσεις. Δεν πρόκειται να γίνει κάποια πρόσθετη νομοθεσία για αυτό, το ίδιο ισχύει και για τους εργαζόμενους στο Δημόσιο», τόνισε στον ΣΚΑΪ.

tvxs.gr

1 σχόλιο:

  1. Μάκη μας, φτάσε μέχρι τέλος το κέρασμα στους ψηφοφόρους σου νεοδημοκράτες και λοιπούς πιστούς σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.