Δεν ξέρω για τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ στο δρόμο τι ανταμοιβή θα τους δώσουν, αλλά η οδηγία για την προστασία των ευπαθών ομάδων, εφαρμόστηκε πλήρως στα κλιματιζόμενα γραφεία του μετα την δωδεκάτη μεσημβρινή. Ααααα ξέχασα, νεράκια, αλλά δεν έχουμε παράπονα, κατι ειναι κι αυτό, μας έχουν στο μυαλό τους βρε αδερφέ!
Δεν ξέρω για τους εργαζόμενους του ΕΚΑΒ στο δρόμο τι ανταμοιβή θα τους δώσουν, αλλά η οδηγία για την προστασία των ευπαθών ομάδων, εφαρμόστηκε πλήρως στα κλιματιζόμενα γραφεία του μετα την δωδεκάτη μεσημβρινή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑαααα ξέχασα, νεράκια, αλλά δεν έχουμε παράπονα, κατι ειναι κι αυτό, μας έχουν στο μυαλό τους βρε αδερφέ!