Παρεμβάσεις στη λειτουργία του ΕΚΑΒ Λάρισας
Ο βουλευτής κ Χρήστος
Κέλλας μας ενημέρωσε για την συνάντηση που είχε πρόσφατα με τον αντιπρόεδρο του
ΕΚΑΒ κ. Π. Κουτσουμπέλη, με σκοπό την προώθηση, την ανάπτυξη και την στελέχωση του τομέα
Αγιάς, καθώς και την κάλυψη των παράλιων κατά την διάρκεια της προσέλευσης των
λουόμενων στην περιοχή της.
Θεμιτή η προσπάθεια
που καταβάλλει ο βουλευτής του νομού, η οποία για ένα παράξενο λόγο έρχεται στο προσκήνιο κάθε καλοκαίρι, αλλά υποθέτω ότι η οργάνωση και ο επιχειρησιακός σχεδιασμός παραμένει ακόμα στο ΕΚΑΒ και στα παραρτήματα που έχουν την επιχειρησιακή
αρμοδιότητα.
Η παρεμβάσεις για τον
τρόπο διαχείρισης των ασθενοφόρων και στην λειτουργία του ΕΚΑΒ από την πλευρά του και η επιμονή του ώστε η κάλυψη των παράλιων να γίνεται αποκλειστικά από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ, παρά την παράλληλη παρουσία ασθενοφόρου στο Κέντρο Υγείας Αγιάς, θέτει σε αμφισβήτηση την επιλογή της κυβερνητικής παράταξης για την πρόσληψη επικουρικού προσωπικού, καθώς
και τους μόνιμους συναδέλφους που εργάζονται και επιχειρούν στην περιοχή.
Επισημαίνουμε στον κ. Χρήστο Κέλλα, ότι δεν έχει σημασία το χρώμα και τα χαρακτηριστικά του οχήματος, αφού
αυτά τα στελεχώνουν αποκλειστικά πληρώματα - διασώστες του ΕΚΑΒ.
Το ΕΚΑΒ δεν προσφέρεται ως μέσο επίδειξης πολιτικής δύναμης και εκμετάλλευσης, ούτε για προσωπικά στοιχήματα και φιλοδοξίες όπως αναφέρει στην συνέντευξή του.
Ζει και βασιλεύει ακόμα προφανώς, στις μέρες μας, η
διαχρονική έκφραση... κατόπιν ενεργειών
μου.
Μυτούλας Γιώργος μέλος του ΔΣ, στο σωματείο εργαζομένων ΕΚΑΒ Θεσσαλίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια