....

....

«Περιμένοντας στη διάβαση πεζών στο Ατσιπόπουλο: Πέρασαν 36 οδηγοί...σφυρίζοντας αδιάφορα»


"Μπροστά σε μια τάξη που περιμένει στη διάβαση για να διασχίσει τον δρόμο πέρασαν 36 οδηγοί και δε σταμάτησε κανείς!", λένε οι μαθητές του Δ1 τμήματος του 1ου δημοτικού σχολείου Ατσιπόπουλου, οι οποίοι σε επιστολή τους περιγράφουν την άσχημη εμπειρία που είχαν όταν μαζί με τη δασκάλα τους αποφάσισαν να καταγράψουν την οδηγική συμπεριφορά στο πλαίσιο του μαθήματος της Κυκλοφοριακής Αγωγής

Το πρωί της Δευτέρας 18 Οκτωβρίου 2021 στο μάθημα της Κυκλοφοριακής Αγωγής βγήκαμε από το σχολείο μας για να καταγράψουμε τις πινακίδες της γύρω περιοχής. Κατά τη διάρκεια της συζήτησής μας για τη σωστή συμπεριφορά στους δρόμους και αφού επιλέξαμε να διασχίσουμε το δρόμο από τη διάβαση πεζών καταγγέλλουμε την εξής λυπηρή πραγματικότητα: μπροστά σε μια τάξη που περιμένει στη διάβαση για να διασχίσει τον δρόμο πέρασαν 36 οδηγοί και δε σταμάτησε κανείς! Απαράδεκτο!
Μήπως οι αγαπητοί οδηγοί θα έπρεπε να κάνουν κι αυτοί μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής;

Οι μαθητές του Δ΄1 του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ατσιποπούλου

ΦΟΡΟΥΝ ΚΡΑΝΟΣ ΚΑΙ ΖΩΝΗ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ;
Μια μικρή έρευνα για το κράνος και τη ζώνη ασφαλείας
Πήγαμε σε ένα ασφαλές σημείο στο Ηρώο του Ατσιποπούλου πριν λίγες μέρες. Θέλαμε να παρατηρήσουμε αν οι οδηγοί μοτοσικλετών φορούν ή όχι κράνος. Δυστυχώς διαπιστώσαμε ότι οι πιο πολλοί οδηγοί και συνεπιβάτες δε φορούν κράνος! Μετρήσαμε 21 οδηγούς μοτοσικλετών. Από αυτούς οι 14 δε φορούσαν κράνος. Τελικά οι περισσότεροι δεν αγαπούν τη ζωή τους και δεν πολυνοιάζονται μήπως σπάσουν το κεφάλι τους.
Πήγαμε και πάλι στο Ηρώο για να παρατηρήσουμε αυτή τη φορά αν οι οδηγοί και οι συνεπιβάτες αυτοκινήτων φορούν ζώνη ασφαλείας. Αυτό που διαπιστώσαμε ήταν πολύ λυπηρό και στενάχωρο. Μετρήσαμε 71 οδηγούς και συνεπιβάτες. Από αυτούς μόνο 12 φορούσαν ζώνη. Ακόμη παρατηρήσαμε ότι 4 οδηγοί μιλούσαν στο κινητό τηλέφωνο και ένας έτρωγε σουβλάκι και μιλούσε και στο κινητό την ώρα που οδηγούσε. Φαίνεται ότι οι πιο πολλοί οδηγοί δε νοιάζονται για τη ζωή τους και για τη ζωή των άλλων.


Οι μαθητές του Δ΄ 2 του 1ου Δημοτικού Σχολείου Ατσιποπούλου

goodnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.