Για 5η φορά, στον αέρα το Ανθυγιεινό Επίδομα!!!
Για 5η φορά, στον αέρα το Ανθυγιεινό Επίδομα!!!
Η πλειοψηφία της ΠΟΕΔΗΝ (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) ούτε κινητοποίηση, ούτε λέξη για την οριστική λύση!!!
Στον αέρα, για 5η συνεχιζόμενη φορά, η χορήγηση του Ανθυγιεινού Επιδόματος από τη Κυβέρνηση της Ν.Δ.
Η τελευταία Νομοθετική παράταση της χορήγησης ήταν μέχρι 31/8/2021, με προβλεπόμενο χρόνο έκδοσης της σχετικής απόφασης 2 μήνες μετά (έως 31/10/2021) ρύθμιση με πολλά ερωτηματικά.
Το χρονικό διάστημα παρήλθε, χωρίς να έχει υπάρξει καμία Νομοθετική πρωτοβουλία από τα αρμόδια Υπουργεία και τη Κυβέρνηση.
Σύμφωνα δε με το Νόμο η χορήγηση του Ανθυγιεινού για το Νοέμβριο δεν θα ήταν δυνατή , μια και η σχετική Νομοθετική ρύθμιση είχε λήξει 31/10/202, δεν έχει ψηφιστεί άλλη, ούτε έχει σταλεί έγγραφο παράτασης.
Σύμφωνα δε με σχετικά δημοσιεύματα, το Πόρισμα της σχετικής επιτροπής του Υπουργείου Οικονομικών έχει ολοκληρωθεί, προβλέποντας αλλαγές στους δικαιούχους και στο ύψος των ποσών που μέχρι τώρα χορηγούνταν ανά κατηγορία.
Προφανώς, με τη σημερινή Κυβέρνηση, δεν πρέπει να υπάρχει εργαζόμενος που να πιστεύει ότι θα υπάρξουν θετικές εξελίξεις για το Ανθυγιεινό Επίδομα.
Απέναντι στη Κυβερνητική απαξίωση και τη συστηματική αδιαφορία της Κυβέρνησης, η σιωπή της πλειοψηφίας της ΠΟΕΔΗΝ (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) είναι προκλητική.
Εδώ και 26 μήνες Κυβέρνησης Ν.Δ. που το Ανθυγιεινό Επίδομα είναι στον αέρα, με τέσσερις ήδη παρατάσεις - όλες εκπρόθεσμες - δεν υπήρξε ούτε μία κινητοποίηση στο Υπουργείο Οικονομικών διεκδικώντας την οριστική λύση.
Να θυμίσουμε τι έλεγε και τι έκανε η πλειοψηφία της ΠΟΕΔΗΝ (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) τα προηγούμενα χρόνια για το Επίδομα, όταν τότε ήταν στα κάγκελα, καταγγέλλοντας τη Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ;
«Ψηφίστηκε ο Νόμος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής (Ν. 4597/ΦΕΚ 35/28-2-2019). Στο άρθρο 38 παρατείνεται η χορήγηση του Επιδόματος Επικίνδυνης και Ανθυγιεινής Εργασίας έως τέλος του χρόνου. Με τις συνεχείς παρεμβάσεις ήδη είχε φύγει έγγραφο από τον Υπουργό Υγείας προς τις Διοικήσεις προαναγγέλλοντας την εν’ λόγω ρύθμιση, γι’ αυτό οι Φορείς του Υπουργείου Υγείας και οι Προνοιακές Μονάδες καταβάλλουν κανονικά στη μισθοδοσία του Μαρτίου το Επίδομα παρότι τέλος Φλεβάρη με βάση τα ισχύοντα έπρεπε να περικοπεί. Η λύση αυτή δεν μας ικανοποιεί. Αντιθέτως επιβεβαιώνει ότι υπάρχει ζήτημα περικοπής, αφού η Κυβέρνηση δεν έπραξε όσα δεσμεύτηκε κατά τις επεισοδιακές Κινητοποιήσεις που οργανώσαμε ΠΟΕΔΗΝ και ΑΔΕΔΥ έξω από το Υπουργείο Οικονομικών. Είχαν δεσμευθεί ότι θα λύσουν το ζήτημα της χορήγησης οριστικά. Την Τρίτη 5 Μαρτίου 2019, προκηρύσσουμε Στάση Εργασίας 12-3μμ και συγκέντρωση στις 12.30 το μεσημέρι στο Υπουργείο Οικονομικών (σ. σ. ενώ είχε ήδη λυθεί νομοθετικά. Τώρα ούτε αυτό δεν κάνουν!!!)».
Κινητοποιήσεις επί ΣΥΡΙΖΑ, με ψηφισμένη τροπολογία χορήγησης, ΣΙΩΠΗ και ούτε Δελτίο Τύπου 26 μήνες με Κυβέρνηση Ν.Δ. από τη πλειοψηφία της ΠΟΕΔΗΝ (ΠΑΣΚΕ-ΔΑΚΕ) με το Ανθυγιεινό Επίδομα στον αέρα με τέσσερις παρατάσεις με εκπρόθεσμες ρυθμίσεις, χωρίς Νομοθετική κάλυψη σήμερα.
Αυτά, για να θυμούνται οι εργαζόμενοι και για να μη νομίζουν κάποιοι ότι τα έχουμε ξεχάσει.
Εμείς θα συνεχίσουμε τον αγώνα, διεκδικώντας:
ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ – ΕΠΕΚΤΑΣΗ - ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
4,5 χρόνια κυβέρνησης σύριζα δεν έγινε καμμία ενέργεια για το ανθυγιεινό και ο σύριζα εκαβ όχι μόνο δεν έβγαζε ανακοινώσεις αλλά ούτε κουβέντα δεν έκανε για το επίδομα για να μην αγριέψει ο Πολάκης γιατί θα τα έκαναν πάνω τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα βγήκε στα κάγκελα εκ του ασφαλούς.
Την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ξέχασες και τους αγώνες στον ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ξέχασες!!!
ΔιαγραφήΤεσσεράμισι χρόνια ο ΣΥΡΙΖΑ και Ασθενοφόρα πήρε και διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ ξεμπλόκαρε για μόνιμους όχι για τριμηνίτες, και προσλήψεις έκανε υπό ασφυκτικές συνθήκες που άφησαν οι Βενιζελοσαμαράδες και Πικραμένοι και ενίσχυσε την Δημόσια Υγεία που την άφησε υπό κατάρρευση ο Σαμαράς, ο οποίος άφησε το 1:5 κληρονομιά στο ΣΥΡΙΖΑ και έχοντας απέναντί του όλο το κατεστημένο των ΜΜΕ και του καθεστωτικού συνδικαλισμού της ΝΔ, της ακροδεξιάς και της τσόντας του ΠΑΣΟΚΙΝΑΛ που ήταν στα κάγκελα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα δύο χρόνια ΝΔ, όλη η Δημόσια Υγεία είναι υπό διάλυση για τους φίλους κλινικάρχες, αστυνομικοί προσλαμβάνονται κατά χιλιάδες, Διασώστες ούτε για δείγμα, προσλαμβάνονται μόνο για τρίμηνα με το σταγονόμετρο γιατί ο κόσμος δε μασάει σανό, περιπολικά αγοράζονται κατά χιλιάδες, Ασθενοφόρα ούτε για δείγμα, οι τιμές έχουν πάρει φωτιά
και από τους γνωστούς "αγωνισταράδες" συνδικαλιστές σε Βορρά και Νότο, δεν ακούγεται κιχ, όχι μόνο για προσωπικό και Ασθενοφόρα, αλλά και για το βαρύ το ανθυγιεινό, ούτε και για τίποτε άλλο.
Όπως τα ποντίκια που χώνονται στις τρύπες τους όταν βγαίνει ο γάτος στην πιάτσα.
Αλλά γιατί να δώσεις βαρύ και ανθυγιεινό, σε υπαλλήλους που σχεδιάζεις να τους "καθαρίσεις";
Υ.Γ. Να μη μιλήσουμε και για την καταγέλαστη προεκλογική δέσμευση της ΝΔ για τις συντάξεις που θα τελείωναν σε ένα δίμηνο.
Ασθενοφόρα ο σύριζα πήρε μόνο από δωρεές και αυτός ξεκίνησε τις προσλήψεις με συμβάσεις ορισμένου χρνου στα νησιά και καλά για το μεταναστευτικο και άνοιξε την πόρτα για να συνεχίζεται και να παραμένει για πάντα.
ΔιαγραφήΕσύ ήσουν βολεμένος τότε και δεν σε ένοιαζε τίποτα αλλά και σήμερα κάποιον δεξιό βουλευτή ή γραμματέα θα παρακαλάς να μείνεις κι άλλο βολεμένος
Κάποιοι καταδικάζουν και πυροβολούν την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ γιατί σε 4,5 χρόνια δεν πρόλαβε να κάνει όσα ήθελαν και πίστευαν οι ίδιοι ότι πρέπει να κάνει, αλλά δίνουν συγχωροχάρτι σε όσους δεν έκαναν 30 χρόνια που κυβερνούσαν και τους ψήφιζαν ανελλιπώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆντε βρες άκρη, ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στ΄ αλεύρι!
Ποιος έκανε μειώσεις μισθών, περικοπή δώρων, αναστολή κλιμακίων, νέο μισθολόγιο φτώχειας και ποιος αύξησε 25% τις υπερωρίες, τα εκτός έδρας από 60 σε 120 το χρόνο και τώρα γέμισαν τα νησιά με καλύψεις και χρήμα οι συνάδελφοι, επαναφορά των μισθολογικών κλιμακίων κτλ,κτλ.
ΑπάντησηΔιαγραφή