Οι μάχες που έρχονται θα είναι δύσκολες αλλά θα τις κερδίσουμε. Δεν θα τους επιτρέψουμε να συνεχίσουν τη διάλυση του ΕΚΑΒ.
Συναδέλφισσες-συνάδελφοι,
Τα τελευταία δυο χρόνια νοιώθουμε στην καθημερινότητα μας τι σημαίνει απαξίωση του ΕΣΥ, τι σημαίνει σταδιακή κατάρρευση του δικού μας σπιτιού, του ΕΚΑΒ, που με τόσο προσωπικό κόπο και θυσίες όλα αυτά τα χρόνια στηρίξαμε και κρατήσαμε ζωντανό και ισχυρό.
Δεν είναι τυχαίο ότι, αποτελεί ιδεολογική κατεύθυνση και εμμονή της κυβέρνησης ΝΔ τόσο η διάλυση του ΕΣΥ, όσο της Παιδείας, της Εργασίας, του Περιβάλλοντος, όλων όσων αποτελούν τη δική μας ζωή και χτίζουν το μέλλον των παιδιών μας.
Η εμμονή αυτή υλοποιείται σταδιακά ακόμη και εν μέσω πανδημίας.
Αντί για μέτρα θωράκισης του κοινωνικού ιστού και του ΕΣΥ, ακούσαμε την κυβέρνηση να λέει στα πληρωμένα ΜΜΕ:
«Δεν έχουμε χρήματα για περισσότερα λεωφορεία»
«Ευτυχώς δεν πετάξαμε χρήματα σε ΜΕΘ»
«20% θάνατοι εκτός ΜΕΘ δεν είναι μεγάλο ποσοστό»
«Σε αίθουσα με 12 παιδιά είναι μεγαλύτερη η μεταδοτικότητα από ότι με 25»
Πρόσφατα ο Μητσοτάκης είπε: «Βαρέθηκα να ακούω ότι οι προσλήψεις είναι απάντηση για όλα»!!!
Όλα τα παραπάνω είναι γνωστά και πέρασαν από πάνω μας. Ήμασταν εκείνοι που δεν «μείναμε σπίτι» μας αλλά ακόμη και χωρίς επάρκεια μασκών και γαντιών, χωρίς προσλήψεις, με υγειονομικά πρωτόκολλα λάστιχο και άρνηση μαζικών τεστ, ήμασταν εκείνοι που μπήκαν στη μάχη απέναντι σε ένα άγνωστο εχθρό χωρίς να λιποτακτήσουμε ούτε λεπτό.
Προστατέψαμε όχι την Υγεία μόνο των ασθενών μας αλλά την επιβίωση όλης της κοινωνίας.
Η ανταπόδοση της κυβέρνησης της ΝΔ γνωστή.
Τα «χειροκροτήματα» στους υγειονομικούς την Άνοιξη 2020 έγιναν ξύλο από τα ΜΑΤ έξω από το Υπ. Υγείας, το Σεπτέμβριο, με το θράσος του Υπουργού Υγείας να περισσεύει τα Χριστούγεννα όταν μίλησε για «συναισθηματική και κοινωνική επιβράβευση των Υγειονομικών» παίρνοντας πίσω τη δέσμευση του για το Δώρο Χριστουγέννων λόγω «υψηλού οικονομικού αποτυπώματος».
Δεν σεβάστηκαν τον αγώνα όλων των ανθρώπων του ΕΣΥ, τους θανάτους δεκάδων συναδέλφων μας και τη νόσηση χιλιάδων άλλων, δεν νομοθέτησε, ούτε το αυτονόητο, το χαρακτηρισμό ΒΑΕ, την εργασία στο ΕΚΑΒ και εργατικό ατύχημα το θάνατο από Κορωναίο.
Τουναντίον, έδειξε το πολιτικό της ήθος χρησιμοποιώντας το δώρο της επιστήμης το εμβόλιο προκειμένου να διχάσει κοινωνία και υγειονομικούς.
Η κυβέρνηση της ΝΔ αντί να αναλάβει τις ευθύνες της ότι η πατρίδα μας είναι από τις τελευταίες σε εμβολιασμούς και από τις πρώτες σε θανάτους στην Ευρώπη, ξεκίνησε την ανήθικη στοχοποίηση και την αναστολή εργασίας των υγειονομικών που δεν εμβολιάστηκαν.
Αντί να μας έχει ως παράδειγμα στη κοινωνία ότι 90% εμβολιαστήκαμε από τη πρώτη μέρα, επέλεξε την στοχοποιήση όλων μας.
Με τη λογική του Πρωθυπουργού πως «εμείς θα παραδώσουμε καμένα στρέμματα όχι φέρετρα», η κυβέρνηση προσπαθεί να πείσει την κοινωνία πως για τα 15.000 φέρετρα «φταίνε οι υγειονομικοί».
Η ΝΔ χρησιμοποιεί τις αναστολές - απολύσεις ως Δούρειο Ίππο για την διάλυση του ΕΣΥ.
Συναδέλφισσες – συνάδελφοι,
Για εμάς ως ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ η βοήθεια στο συνάδελφο και η απόδοση δικαιοσύνης αποτελεί καθήκον και όχι πεδίο ψηφοθηρίας.
Εργαζόμαστε στη πρώτη γραμμή της μάχης, αγωνιζόμαστε δυνατά και αθόρυβα έχοντας αφετηρία την Αλήθεια, τη Δημοκρατία, τη Δικαιοσύνη και την Αξιοπρέπεια.
Μπορούμε να κοιτάξουμε τους συναδέλφους στα μάτια γιατί από όποια θέση υπηρετήσαμε το ΕΚΑΒ κάναμε Πράξη τις υποσχέσεις και τις διεκδικήσεις μας.
Ζητούμε να στηρίξετε την ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΑΒ με τη ψήφο σας και να συνταχθείτε σ' ένα κοινό μέτωπο απέναντι σε αυτούς που νομίζουν πως μπορούν να διαμελίσουν και να πουλήσουν το ΕΚΑΒ.
Οι μάχες που έρχονται θα είναι δύσκολες αλλά θα τις κερδίσουμε όπως εμείς ξέρουμε από τα χρόνια που πέρασαν να κερδίζουμε όλοι μαζί, ενωμένοι.
Κάνουμε με την ψήφο μας τον φόβο, ελπίδα.
- Δεν θα τους επιτρέψουμε να συνεχίσουν τη διάλυση του ΕΚΑΒ.
- Δεν θα τους επιτρέψουμε να συνεχίσουν την τρομοκρατία μέσα στο σπίτι μας.
Ενωμένοι συμμετέχουμε μαζικά για την ανάδειξη του εκπροσώπου εργαζομένων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
..η βοήθεια στον συνάδελφο και η απόδοση δικαιοσύνης αποτελεί καθήκον και όχι πεδίο ψηφοθηρίας ..αυτά τα λέτε στους συναδέλφους σήμερα ενώ όταν είσαστε κυβέρνηση μόνο η δικαιοσύνη και η βοήθεια δεν σας χαρακτήριζε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποιά δικαιοσύνη μιλάτε που όποιος δεν ήταν με εσάς ήταν εχθρός σας ;
Έπεφταν οι ποινές από τα πειθαρχικά σαν βροχή και οι απειλές σύννεφο σε όσουν σήκωναν φωνή ακόμη και στα προσωπικά τους τηλέφωνα .
Κάντε πρώτα μια αυτοκριτική που λέτε σήμερα με θράσος ότι μπορείτε να κοιτάτε στα μάτια τους συναδέλφους.
Τότε υπήρχαν λόγοι να σηκώσουν φωνή κάποιοι, ο κουκουρίκος είχε ξελαρυγγιστεί, η αποχή από τις δευτερογενείς τράβηξε μήνες κλπ.
ΔιαγραφήΤώρα προφανώς έχουν εκλείψει όλοι οι λόγοι. Τώρα επιστρέψαμε εκεί που θέλαμε να είμαστε πάντα: γλύψιμο και συνδιαλλαγές κάτω από το τραπέζι. Όλο το ΕΚΑΒ μια μετάθεση, μια ευνοϊκή υπηρεσιακή μετακίνηση.
Είστε τόσο γελοίοι, είστε το Εκαβ του ρουσφετιού, είστε το Εκαβ του 15ευρου.
Μην προσπαθήσετε να κάνετε αυτοκριτική γιατί αυτή απαιτεί μυαλό και αξιοπρέπεια.
Σωστά τα λες!
ΔιαγραφήΌσο υπάρχει συνδιοίκηση και το ρουσφέτι πάει γόνα και το κάτω απ' το τραπέζι δίνει και παίρνει όλα καλά!
Όταν κόβονται αυτά και ζορίζονται οι μ[πεζαχτάδες, τότε θυμόμαστε τις τιμωρίες και τους Νόμους που ποτέ δεν εφαρμοζόταν, γιατί έτσι βόλευε τους εργατοπατέρες!
Αφού τα ξέρετε καλά για τις μεταθέσεις στο Εκαβ και τις ευνοικές μετακινήσεις και τις συνδιαλλαγές δεν βλέπ-ω να μιλούσατε πριν τέσσερα πέντε χρόνια με τα αίσχη των μεταθέσεων που οι πιο πολλοί που πήραν τότε κατεβαίνουν υποψήφιοι σήμερα στο ψηφοδέλτιο του Σύριζα έιτε ως αντάλλαγμα ή σαν ανταπόδοση της μετάθεσης.Δεν λέμε και για τον τύπο τον απίθανο με το κασκόλ και τα φουλάρια στον λαιμό που εκβίαζε εργαζόμενους να κατεβαίνουν στα ψηφοδέλτια σε εκλογές ,ούτε ότι έκανε διακοπές σε ενοικιαζόμενα ενδιαφερόμενου για μετάθεση κάπου στις παραλίες του Ιονίου.
ΔιαγραφήΕεεε τι να πούνε κι άλλοι που κυκλοφορούν οι φωτογραφίες τους σε club και strip club τις χρυσές εποχές της περιόδου 2005-2009 στη Θεσσαλονίκη!!!
ΔιαγραφήΔεσμοί παιδί μου, δεσμοί!!!
Εσύ μιλάς για έναν τύπο με φουλάρια και κασκόλια, για μια μικρή περίοδο.
ΔιαγραφήΕγώ μιλάω για ένα σύστημα 30 χρόνια τώρα.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
https://ekabsfika.blogspot.com/2021/10/3000.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλού τα κακαρίσματα κι αλλού γεννούν οι κότες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλοι τα εφαρμόζουν με την πολιτική τους και οι συνδικάλες αχνιά και μουγκαμάρα!
Ο κακαρίκος και οι όμοιοι του πανελλαδικά έγιναν κοτούλες μήπως???
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι μόνο ο εν λόγω καρπαζοεισπράχτορας, αλλά κυρίως ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥ και όσοι βέβαια τα είχαν καλά μ' αυτόν ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ!
ΔιαγραφήΣφουγγαρίστρες του Παπακαράφλα έγιναν. Αλλά ακόμα κι έτσι ζουν και βασιλεύουν, χάρη στον κουτοπόνηρο ραγιαδισμό του 90% των εκαβιτών.
Διαγραφή