....

....

Με παρέμβαση Πολάκη στο ΕΚΑΒ σταμάτησαν οι "φασιστικές" αποφάσεις αποκλεισμού των εργαζόμενων

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Την Πέμπτη 07/10/2021 στα γραφεία του Σωματείου, συνεδρίασε η Εφορευτική Επιτροπή για την διεξαγωγή των εκλογών για εκπρόσωπο εργαζομένων στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο. 

Μας ενημέρωσαν από την πλευρά της Διοίκησης και της Εφορευτικής Επιτροπής, ότι οι εργαζόμενοι που βρίσκονται σε αναστολή εργασίας, με απόφαση της Διοίκησης δεν θα πραγματοποιήσουν τα εκλογικά τους δικαιώματα, κατ’ εφαρμογή της περ. (α) της παρ. 6 του άρθρου 206 του ν.4820/2021.

Αυτή η παρ. 6 του άρθρου 206 του συγκεκριμένου νόμου δεν ορίζει πουθενά όμως απαγόρευση άσκησης εκλογικών καθηκόντων.

Τους βάλαμε να την διαβάσουν πολλές φορές, ώστε να μας δοθεί μια συγκεκριμένη απάντηση. 

Απάντηση όμως καθαρή δεν λάβαμε, αφού όλοι συντάσσονταν υπέρ της απόφασης της Διοίκησης, εκτός από την δική μας παράταξη.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι

Μετά από αγωνιώδης προσπάθειες και συζητήσεις με νομικούς, το Σωματείο να βρισκόταν σε καταστολή και στον ορίζοντα καμία διάθεση ανατροπής αυτής της "φασιστικής" νοοτροπίας αποκλεισμού των συναδέλφων μας, σήμερα το πρωί έγινε παρέμβαση στον Πρόεδρο του ΕΚΑΒ από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Παύλο Πολάκη, με σκοπό να σταματήσει όλη αυτή η άδικη μεταχείριση.

Ο αγώνας έφερε αποτέλεσμα. 

Οι συνάδελφοι που τέθηκαν σε αναστολή εργασίας είναι υπάλληλοι του ΕΚΑΒ και διατηρούν όλα τα συνδικαλιστικά τους δικαιώματα στο ακέραιο. 

Αγωνιζόμαστε για την άμεση επιστροφή τους στην εργασία.

Στις 

22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2021 

ψηφίζουμε 

ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

4 σχόλια:

  1. Μην είσαστε τόσο βεβαιοι οτι θα πανε να ψιφισουνε. Εγω λέο ότι δεν θα πανε πολλοι για να μην στηγματιστουνε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έκανε μεγάλη παρέμβαση από το φέιςμπουκ ο Πολάκης.Σήμερα το πρωί που ξύπνησε ειχε δει όνειρο ότι έκανε παρέμβαση και από το τηλέφωνο.
    Αυτά γράφει ο ψευτοθόδωρος στις ανακοινώσεις του για να πάρει καμμία ψήφο από όσους είναι σε αναστολή.Το δούλεμα πάει σύννεφο σε αυτούς τους ανθρώπους αλλά καλά να πάθουν και αυτοί που τον ξέρουν τόσα χρόνια και ακόμα τους δουλεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποτε, τι χρειαζόμαστε τις παρατάξεις και τα Σωματεία;
    Να βάζουμε τον Πολάκι να μιλεί στον Παπαευσταθίου και τανάποδα και να λύνουμε τα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Πολάκης ξέρει ότι μίλησε του Παπαευσταθίου ;
      Να τον ενημερώσει κάποιος

      Διαγραφή

Από το Blogger.