....

....

Μαρία Τζαμπάζη / Κάθε φορά που μας γίνεται μία ρατσιστική επίθεση, οι Ρομά νιώθουμε πως μας αξίζει



Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.