Ευχαριστήρια επιστολή προς τους εργαζόμενους για τις εκλογές στο Υ.Σ.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Για την εκλογή του ενός από τους δύο εργαζόμενους εκπροσώπους στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, ευχαριστούμε όλους εσάς που στηρίξατε το ψηφοδέλτιο μας.
·Ενάντια στο καθεστώς της ακραίας κοινωνικής ανισότητας, και της ακραίας φαυλότητας.
·Ενάντια
στις νοοτροπίες που βλέπουν τους εργαζόμενους ως υποζύγια της ιδιοτέλειάς τους.
·Ενάντια
σ' αυτούς που μέσα σε 2 χρόνια γύρισαν το ΕΚΑΒ δεκαετίες πίσω.
·Ενάντια
σ’ αυτούς που μετέτρεψαν το ΕΚΑΒ σε μαγαζί και τον συνδικαλισμό σε ανώνυμη εταιρία, που κάνει δουλειές και υπηρετεί τα συμφέροντα των αυλικών της.
·Ενάντια στην ανικανότητα και τον αυταρχισμό, πίσω από αγορασμένους κόλακες και υποτακτικούς.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Κρίνεται απαραίτητη η συμμετοχή σας στην προσπάθεια
μας για
ένωση όλων των προοδευτικών δημοκρατικών δυνάμεων του χώρου μας.
Σε κοινό αγώνα ενάντια
στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές που μόνο τάζουν από την μια και
από την άλλη με μαεστρία και μαέστρο την σημερινή συνδιοίκηση, οδηγούν στην συρρίκνωση του ΕΚΑΒ και την πλήρη ιδιωτικοποίησή του.
Το εκλογικό αποτέλεσμα το έδειξε. ΚΑΛΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.
Κύριε Κωνσταντίνου με την ανακοίνωση σου φάνηκε ότι μάλλον δεν κατάλαβες ότι ήταν εκλογές για υπηρεσιακό συμβούλιο και όχι βουλευτικές για αυτό συνεχίζεις και γράφεις αρλούμπες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν φτάνει που καλλιέργησες ένα κλίμα αρνητικό για όλες τις άλλες παρατάξεις με συκοφαντίες,ψέμματα όπως πάντα και δούλεμα στους συνάφελφους που είναι σε αναστολή για να τους πάρεις την ψήφο στο τέλος πήρες το μάθημα σου.
Πριν λίγες μέρες είχα γράψει σχόλιο ότι σε πάνε για τρίτο στην παράταξη σου στις εκλογές και έτσι και έγινε.Συνέχισε να είσαι ψεύτης,συκοφάντης και θα εξαφανιστείς μόνος σου σιγά σιγά.Το τριτος γίνεται πέμπτος και παρακάτω.
Επίσης είχες γράψει και αυτό, αλλά...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κιτσόπουλος θα κάνει την έκπληξη και θα έχουμε κλάμματα σε κάποιους και γέλια σε άλλους.