Στάθης Γιαννακόπουλος / Ζούμε τη μέρα της μαρμότας με την πανδημία, είναι ακριβώς η ίδια κατάσταση με πέρυσι
«Όλη η κεντρική, η βόρεια Ελλάδα, η Θεσσαλία και η Θράκη έχουν πρόβλημα, καλπάζει η πανδημία. Και πέρυσι τέτοια εποχή οι ίδιες περιοχές δοκιμάστηκαν από την εξάπλωση του κορονοϊού», δήλωσε Στο Κόκκινο 105.5 και στον Γιώργο Τραπεζιώτη, ο κ. Στάθης Γιαννακόπουλος, γιατρός στο Κέντρο Υγείας Μηχανιώνας.
«Προφανώς τα τοπικά νοσοκομεία δεν έχουν τη δυνατότητα να νοσηλεύσουν όσους το χρειάζονται και εκ των πραγμάτων ο κόσμος μεταφέρεται στα κεντρικότερα – που και αυτά λειτουργούν σε συνθήκες μεγάλης πίεσης. Ζούμε την ίδια κατάσταση με την προηγούμενη χρονιά, ζούμε τη μέρα της μαρμότας. Δεν φτάνουν τα κρεβάτια στις ΜΕΘ και πριν δεν έφταναν αλλά τώρα βλέπουμε πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα», είπε ο κ. Γιαννακόπουλος.
Απαντώντας σε αυτούς που λένε «τι να τους κάνουμε τόσους γιατρούς και τόσα κρεβάτια στις ΜΕΘ όταν τελειώσει η πανδημία;», ο γιατρός του Κέντρου Υγείας Μηχανιώνας τόνισε πως «ας φτάσουμε τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και μετά ας μην αναπτύξουμε, ας μην ενισχύσουμε άλλο το Ε.Σ.Υ. Απέχουμε πολύ από αυτό όμως. Το σύστημα έχει καταρρεύσει τελείως. Κοιτάνε να λύσουν προβλήματα μετακινώντας γιατρούς από νοσοκομείο σε νοσοκομείο. Τους ενδιαφέρει απλώς να λένε πως κάτι κάνουν, απλώς για να έχουμε άσπρες μπλούζες να κυκλοφορούν στα νοσοκομεία».
Δεν υπάρχουν σχόλια