....

....

ΛΑΚΗΣ - ΤΑΚΗΣ = ΜΑΚΗΣ


Αγαπητέ Απόκαυκε,


Παρακολουθώ με ενδιαφέρον τη συζήτηση για το αν ο τέως άρχων της Κατεχάκη (Μιχαλάκης Χρυσοχοϊδης) υπονομεύει τον νυν (Τάκης Θεοδωρικάκος). Ερώτησα σχετικώς έναν παλιό μου συμμαθητή, συνταξιούχο μπασκίνα.


Μου απάντησε τραγουδιστά: "Βγάλανε τον Μιχαλάκη και μας φέρανε τον Τάκη, μα εμείς είμαστε του Μάκη!"

Πάκης ο μπασκίνας


apokaukos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.