....

....

Τηλεφώνημα ΚΑΙ στον ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ


Ένα τηλεφώνημα στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για προθέρμανση εν όψει συνεδρίου... Μία σύνοδος ''κορυφής'' που ζητήσαμε επιδότηση για ΦΡΑΧΤΕΣ την ώρα που η ακρίβεια κι η ενεργειακή κρίση είναι στο αποκορύφωμά της.. Μία σύνοδος που ανακάλυψε πως το μεταναστευτικό είναι ''ΔΎΣΚΟΛΟ ΣΤΑΥΡΌΛΕΞΟ''... Μία μέρα γεμάτη θλίψη για την απώλεια της Φώφης Γεννηματά.. Μία μέρα γεμάτη Μίσος για τους Ρομά και κάθε τι που ταράζει την ''ηθελημένη μας καταστολή''... ''Μπράβο στην αστυνομία που δολοφόνησε έναν δεκαοκτάχρονο'' αναφώνησε ο Σπυρίδων-Άδωνις επιβεβαιώνοντας την ηθική του που λέει ''θάνατος στους γύφτους,στους Εβραίους και τους Κομμουνιστές''.. ΘΛΙΨΗ


youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.