....

....

Ευχαριστήρια ανακοίνωση του εκλεγμένου Κώστα Φιλίππου στο Υ.Σ. του ΕΚΑΒ



Συναδέλφισσες/Συνάδελφοι, κατ' αρχήν θέλω να συγχαρώ όλους τους υποψήφιους όλων των συνδυασμών των εκλογών για την ανάδειξη εκπροσώπου στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.
Ενα μεγάλο ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο πρόσωπο μου και με αναδείξατε εκπρόσωπο σας στο Υπηρεσιακό Συμβούλιο φέρνοντας με στη πρώτη θέση του ψηφοδελτίου ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ Εργαζομένων ΕΚΑΒ αν και εργαζόμενος ενός μικρού Τομέα του Παραρτήματος Ιωαννίνων.
Δεσμεύομαι ότι θα είμαι δίπλα σε κάθε συναδέλφισσα/συνάδελφο προασπίζοντας το δίκαιο και το νόμιμο ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ.

Από facebook.com

 


21 σχόλια:

  1. Πού είναι τά αποτελέσματα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αρκεί να προασπίζεσαι το δίκαιο, χωρίς να πέφτουν τηλεφωνήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ29 Οκτ 2021, 6:55:00 μ.μ.

    Λές να ρωτήσει τον Μάκη που είναι έμπειρος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν κι οι δραγάτηδες εκτός των Μαυρογυαλούρων.

      Διαγραφή
    2. Οι οποίοι δραγάτηδες αυτοπαρουσιάζονται και με ντοκτορά.

      Διαγραφή
  4. Μη σας διαφεύγει ότι σε καιρό αναστολών, απολύσεων κλπ πάνω από τους μισούς, από όσους ψήφισαν, επέλεξαν για εκπρόσωπο τους τον Παπαευσταθίου και για την ακρίβεια ούτε κάν τον πολυάσχολο κο διοικητή αλλά τον υπενωματάρχη στον οποίο έχει αναθέσει την καθημερινή διοίκηση του μαγαζιού του.
    Τόση εμπιστοσύνη...

    ΚΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ψηφήσαμε για να πάρει η παράταξη την έδρα και να εδραιωθεί στη συνείδηση των εργαζομένων, ως ο κεντρικός συνδικαλιστικός φορέας στην κεντροαριστερά, κατι που το πετυχαίνουμε για τρίτη εκλογική αναμέτρηση σε πανελλαδικό επίπεδο.
    Επόμενος στόχος η εξωστρέφεια, η διεύρυνση και η δημιουργία μιας μεγάλης συνδικαλιστικής παράταξης, ικανή να αναμετρηθεί με ότι θα υπάρχει απέναντι.

    ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περισσεύουν όσοι στάθηκαν δίπλα τους,
      όσοι συναλλάχθηκαν μαζί τους κρυφά και φανερά,
      όσοι με τη στάση τους γκρεμίσαν ότι χτίστηκε!

      Διαγραφή
    2. Περισσεύουν και όσοι απαξιώνουν εμπειρα στελέχη της παράταξης που έχουν δώσει αγώνες υπερ των εργαζομένων και ξαφνικά βλέπουν παιχνίδια εις βάρος τους..

      Διαγραφή
  6. ΣΥΜΦΩΝΏ...ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πίσω από την ανωνυμία του μπορεί να λέει ότι κατινίστικα θέλει ο καθένας και εμείς οι υπόλοιποι δεν έχουμε μαντικές ικανότητες να καταλάβουμε τι εννοεί ο ποιητής.
    Γι αυτό λοιπόν στην ώρα τους τα υπόλοιπα και επωνύμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ δημοσίευε τα άρθρα του πρώην και άσε τις μαντικές ικανότητες και ότι δεν καταλαβαίνεις.
      Μια χαρά καταλαβαίνεις και ξέρεις από το αποτέλεσμα τι έγινε στο παρασκήνιο

      Διαγραφή
    2. Έλα, δεν το πιστεύω!
      Παρασκήνιο;
      Υπήρξε παρασκήνιο;

      Διαγραφή
    3. Τα ληγμένα κάνουν θραύση στο ΕΚΑΒ γενικά και στους κόλπους της "κεντροαριστεράς" ειδικά. Εκεί που βγάζαμε φλύκταινες και θα παρατούσαμε τους συνδικαλιστικούς θώκους άμα τη εμφανίσει του τρισκατάρατου, ξαφνικά μας δανείζει και κείμενα όπου κοτσάρουμε την υπογραφή μας.
      Μια μικρή λύπη κι ένα τεράστιο ουστ

      Διαγραφή
  8. Να όμως που κάποιοι παραμένουν στα μετερίζια, χωρίς να διεκδικούν τίποτα για τον εαυτό τους, σε αντίθεση με αυτούς που εξαφανίστηκαν χωρίς ουσιαστικό λόγο.
    Επίσης εδώ δημοσιεύονται τα άρθρα όλων, οπότε αν αρθρογραφείς θα αναρτηθεί και το δικό σου χωρίς λογοκρισία.
    Όσοι ζουν στο παρασκήνιο, φυσικό ειναι να νομίζουν ότι κάνουν το Ίδιο και οι άλλοι.
    Ευτυχώς όμως, που δεν ειναι έτσι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλάς για κάποιον που το έπαιζε αρχισυντονιστής και επαναστάτης και χάθηκε στην αγκαλιά του 112 εδώ και χρόνια ;Ναι κάποιοι εξαφανίστηκαν αλλά με λόγο σημαντικο.Τον εαυτούλη τους..

      Διαγραφή
  9. ΚΙΝΑΛΟΚΟΥΛΗΣ31 Οκτ 2021, 12:31:00 μ.μ.

    Αλλά και σήμερα με τις ευλογίες του νυν παραμένει στην αγκαλιά του... 112!
    Δε σας χαλάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν εξαφανίστηκε κανείς. Τους εξαφάνισαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξαφάνισαν τους εξαφανισμένους που είχαν φροντίσει από πριν την στοχευμένη τοποθέτηση σε θεσούλα λούφας ;

      Διαγραφή
    2. Ποιοι βολεύτηκαν; Ένας; Δύο; Στο χαμαιτυπείο που δουλεύεις τώρα όλα καλά; Άντε ξεφτίλες.

      Διαγραφή
  11. Παρασύρεστε όλοι στο παιχνίδι των πολιτικών. Εσύ-εγώ -αυτοί και όλοι εναντίων όλων. Ειδικό ασφαλιστικό-ετοιμότητας-ειδικότητα-οργανισμός αφήστε τα, θα λυθούν όλα μόνα τους με την καλή πρόθεση του Άδωνη και του Πολάκη . Παλιοί εργαζόμενοι που τους είναι αδιάφορο το ασφαλιστικό σφυρίζουν περιμένοντας την ώρα της εξόδου, καρακλάκιδες χασκογελάνε με τους συναδέλφους που ντύνονται covid διευθυντές που το παίζουν κόκορες με τα πληρώματα και η ζωή συνεχίζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.