....

....

ΑΛΛΟ Ο ΑΝΟΙΧΤΟΜΑΤΗΣ, ΚΙ ΑΛΛΟ Ο ΑΥΓΟΥΛΟΜΑΤΗΣ


Το τραπέζωμα του επιστήμονος το πλήρωνε η Novartis;

Φαντάζομαι ότι θα υπάρχουν στον ΕΟΦ όλα τα νόμιμα παραστατικά για την επιστημονική αυτή εκδήλωση, που όπως αποδείχθηκε είχε και ξύλο μετά μουσικής!

Ακόμη δεν καταδίκασε ο Πολάκης γιατί ανήκει στην φράξια των "53" ο ιππότης-ιατρός Ταβερνιέ ενώ είναι προεδρικός ο τραμπούκος Θετταλός...

Καλαμπακιώτισσα









Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.