Σε συνέντευξή της η καθηγήτρια Επιδημιολογίας στο ΕΚΠΑ Αθηνά Λινού στράφηκε κατά των κυβερνητικών χειρισμών στο μέτωπο της πανδημίας, καθώς τόνισε ότι η χώρα θα γλίτωνε 3.000 θανάτους αν υπήρχαν επαρκή μέτρα στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

Μιλώντας στον Real Fm και ερωτηθείσα τι θα έκανε αν ήταν υπουργός Υγείας, η Αθηνά Λινού ήταν αποκαλυπτική: «Θα προσπαθούσα να πείσω την κυβέρνηση ότι αν πάρουμε μέτρα προστασίας στα μέσα μαζικής μεταφοράς, θα γλιτώναμε 3.000 θανάτους με τη μείωση της μετάδοσης. Εκεί γίνεται η μεγαλύτερη διασπορά» σημείωσε η Αθηνά Λινού και συμπλήρωσε: «Περισσότερα δρομολόγια και τεχνική βελτίωση των λεωφορείων ώστε να έχουν παράθυρα και να είναι συνεχή ανοιχτά».

Η Αθηνά Λινού τόνισε ότι το κόστος ανά θάνατο μεταφράζεται σε 300.000 ευρώ, δηλαδή σχεδόν 1 δισ. ευρώ, καθώς για κάθε άνθρωπο που φεύγει από τη ζωή χάνονται χρόνια εργασίας, ξοδεύονται χρήματα σε εντατική, για υποστήριξη και αποκατάσταση της οικογένειας.

 

Παράλληλα, η καθηγήτρια χαρακτήρισε τρομακτική την κατάσταση του κορωνοϊού στη χώρα μας γιατί δεν βλέπουμε τάση μείωσης της θετικότητας η οποία παραμένει υψηλή. «Είναι αυξημένη η μεταδοτικότητα. Είναι σταθερά πολύ υψηλότερη από το 1 που σημαίνει ότι είναι πολύ εύκολο να μπούμε σε εκθετική αύξησης και να χάσουμε εντελώς τον έλεγχο της κατάστασης» προειδοποίησε.

leibadaarh
Βαγγέλης Θεοδώρου
«Δεν τα πάμε καλά με τις λίστες. Έχουμε εσάς»
ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟ
TVXS

Η κυρία Λινού, περιέγραψε μεταξύ άλλων, με ποιο τρόπο θα γλίτωναν τη ζωή τους 3.000 ασθενείς Covid, αναλύοντας τα μέτρα ασφαλείας που θα πρέπει η χώρα μας να ακολουθήσει στα ΜΜΜ, με αύξηση δρομολογίων και τεχνητά παράθυρα.

tvxs.gr