....

....

Περισσότεροι από 800 χιλιάδες εμβολιασμοί στην Κρήτη



Περισσότεροι από 800 χιλιάδες είναι οι εμβολιασμοί που έχουν διενεργηθεί στην Κρήτη, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανάρτησε μέσω της σελίδας του ο Υποδιοικητής της 7ης ΥΠΕ Κρήτης Δημήτρης Αγαπίου.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία οι ολοκληρωμένοι εμβολιασμοί στο νησί ανέρχονται σε 393.845.
Σε ότι αφορά τους Νομούς της Κρήτης, ο συνολικός αριθμός των εμβολιασμών έχει ως εξής:
•Νομός Λασιθίου: 108.396
•Νομός Ηρακλείου: 378.302
•Νομός Ρεθύμνου: 102.368
•Νομός Χανίων: 213.621
Ο συνολικός αριθμός των εμβολιαστικών δόσεων είναι 802.687
Θετική πορεία καταγράφουν οι εμβολιασμοί που γίνονται καθημερινά στο νησί. Ενδεικτικό και της σημερινής ημέρας ήταν η υψηλή προσέλευση, όπως επεσήμανε ο κος Αγαπίου και σύμφωνα με τα στοιχεία έγιναν συνολικά 3.250 εμβολιασμοί.

Αναλυτικά, οι εμβολιασμοί την Δευτέρα στους τέσσερις νομούς είχαν ως εξής:
•Νομός Λασιθίου: 484
•Νομός Ηρακλείου: 1.550
•Νομός Ρεθύμνου: 441
•Νομός Χανίων: 775
Όπως εξήγησε ο κος Αγαπίου, οι ολοκληρωμένοι εμβολιασμοί στο νησί έφτασαν στο 64% εκ των οποίων σε ποσοστό 66% με τουλάχιστον μία δόση εμβολίου.
Ο Υποδιοικητής της 7ης ΥΠΕ Κρήτης εξέφρασε την ικανοποίησή του και ανέφερε: "Οφείλω για ακόμα μία φορά ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε όλους τους εργαζόμενους στην ΥΠΕ Κρήτης, όσο και σε Γιατρούς, Νοσηλευτές και όλους τους Υγειονομικούς που συμβάλουν στην αντιμετώπιση της πανδημίας και ιδιαίτερα στην επιχείρηση #ελευθερία στο νησί μας. Προπάντων τους Ευχαριστώ για την προσήλωση στην διαφύλαξη της Υγείας των συμπολιτών μας και της προστασίας της ανθρώπινης Ζωής".
Ο κος Αγαπίου εμφανίστηκε αισιόδοξος για την πορεία των εμβολιασμών και υπογράμμισε: "Ιδιαίτερη αισιοδοξία μας δίνει η αυξημένη προσέλευση που παρατηρείται καθημερινά στα Εμβολιαστικά Κέντρα στη Κρήτη και κυρίως ότι ο 1 στους 3 Εμβολιασμούς αφορούν 1η δόση. Όλο και περισσότεροι πλέον κατανοούν την ασφάλεια και την προστασία του προσφέρει η εμβολιαστική κάλυψη έναντι της COVID-19. Κάθε μέρα και πιο πολλοί από τους όποιους ενδοιασμούς και διστακτικότητα, συνεισφέρουν στο τείχος ανοσίας. Κάθε μέρα ολο και πιο πολλοί καταλαβαίνουν ότι απέναντι στην πανδημία κανένας μας δεν είναι ασφαλής μέχρι να είμαστε ασφαλείς Όλοι μας".

goodnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.