Έκλεισε λόγω κορονοϊού το μοναστήρι του Αγίου Ραφαήλ
Θετικές στη νόσο η Ηγουμένη και μοναχές του μοναστηριού
Έκλεισε το μοναστήρι του Αγίου Ραφαήλ στη Θερμή αφού ο κορονοϊός «χτύπησε την πόρτα του».
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες νοσεί η Ηγουμένη της Μονής Ταβιθά και μοναχές της Μονής. Από το μεσημέρι στο Μονή έχει μεταβεί κλιμάκιο του ΕΟΔΥ που ελέγχει το σύνολο των μοναχών και των υπολοίπων εργαζομένων εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια