Με μαύρες σημαίες και νεκροστέφανα η υποδοχή Μητσοτάκη στην Κοζάνη
Με επίθεση των ΜΑΤ στους συγκεντρωμένους πολίτες και τη ρίψη χημικών, προσπαθούν οι αστυνομικές δυνάμεις να αποκρύψουν την οργή των κατοίκων για την επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη και το ξεπούλημα της ΔΕΗ.
Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις έχουν στήσει μπλόκο 1,5 χλμ μακριά από το κτίριο της Περιφέρειας Δ. Μακεδονίας όπου αναμένεται από ώρα σε ώρα ο πρωθυπουργός.
Οι εργαζόμενοι και οι πολίτες που με μαύρες σημαίες και στεφάνια στα χέρια περιμένουν να εκφράσουν την έντονη αντίδρασή τους στην πολιτική της κυβέρνησης Μητσοτάκη, που έδωσε βορά στα ξένα συμφέροντα τη ΔΕΗ, δέχθηκαν επίθεση από τα ΜΑΤ που έχουν εντολή να κρατήσουν σε μεγάλη απόσταση των διαδηλωτές προκειμένου να μην δυσαρεστηθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
Ήταν κι η Θουμάς ικει μαζί μ τσ άλλοι που είχαν τσ σημαιης σκουμενης σι απαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝάθεμάσε σέφτελε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑείκα κουμμουνιστικά πράματα ο Θωμάς πα κ' εφτάει.
Εφτάει μόνον ότι καλατσέβ' ο Πρόεδρος ασα Σέρρας κι ο Πρόεδρος ασην Αθήνα.
Πολλά πα παλαλός κ' εν!
Χα!