Διαχείριση της πανδημίας
Πέρυσι τα λάθη, που παραδέχτηκαν ότι έγιναν στην διαχείριση της πανδημίας, κόστισαν τη ζωή σε χιλιάδες ανθρώπους
— 𝕁𝕠 𝔻𝕚 🏳️🌈 (@jodigraphics15) November 1, 2021
Φέτος τρεις (3) φορές χειρότερα σε #κρουσματα και διασωληνωμένους και (5) φορές χειρότερα στους θανάτους... pic.twitter.com/dhTAu7tiFS
Δεν υπάρχουν σχόλια