....

....

Ιταλία: Ενενήντα εκατομμύρια θα δώσει η κυβέρνηση για τους υγειονομικούς των εντατικών




Η κυβέρνηση του Μάριο Ντράγκι ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει ενενήντα εκατομμύρια ευρώ, από την 1η Ιανουαρίου, ως «πριμ» για τους γιατρούς και τους νοσηλευτές που εργάζονται στα έκτακτα περιστατικά των δημόσιων νοσοκομείων της χώρας.

Στόχος της κίνησης αυτής είναι να ανταμειφθεί η μεγάλη προσπάθεια και κόπωση των Ιταλών υγειονομικών, οι οποίοι τα τελευταία δυο χρόνια έχουν πραγματικά «γονατίσει» από την πανδημία, που δοκιμάζει τα ανοχύρωτα συστήματα υγείας.

Tο συγκεκριμένο κονδύλι περιλαμβάνεται στον νέο δημόσιο προϋπολογισμό που καλείται να συζητήσει και να εγκρίνει μέσα στις επόμενες εβδομάδες η ιταλική Βουλή και Γερουσία. Σύμφωνα με την απόφαση της κυβέρνησης της Ρώμης, πρόκειται να διατεθούν 27 εκατομμύρια ευρώ για τους γιατρούς και 63 για το σύνολο του υπόλοιπου προσωπικού. Η ιταλική κυβέρνηση επιδιώκει με αυτόν τον τρόπο να σταματήσει τη φυλλοροή των υγειονομικών από τις κλινικές των έκτακτων περιστατικών, τουλάχιστον για τον επόμενο χρόνο.

efsyn.gr

3 σχόλια:

  1. Έδωσαν και εδώ στις κότες που θα μας κάνουν τα χρυσά αυγά, 400 ευρώ το μήνα, μέχρι τέλος του 2022.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ γιατί ακριβώς θέλεις κάποιο βοήθημα ; Να το πάρουν αυτοί που πραγματικά έφτυσαν αίμα στο εκαβ 20 μήνες και όχι ο κάθε τυχαίος.Οπότε κάτσε φόρα στολή και πάρε κόβιντ περιστατικά και μετά φώναζε για λεφτά.
      Ματώσαν τα κορόιδα τόσο καιρό να πάρουν και οι φραγκοφονιάδες που μυρίζουν σαν τα λαγωνικά όπου ακουστεί για χρήμα.

      Διαγραφή
  2. Α, τους μαλάκες...
    Α.ΔΕΞΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Από το Blogger.