Επτά ερωταπαντήσεις σχετικά με την τρίτη δόση του εμβολίου
Η συνέντευξη του πρωθυπουργού στο Mega το βράδυ της Τετάρτης μπορεί να θεωρηθεί ως ορόσημο της στροφής της κυβέρνησης προς την τρίτη δόση του εμβολίου κατά της covid-19. Αφήνοντας πίσω τη λογική της χαλαρής σύστασης που είχε υιοθετήσει το προηγούμενο διάστημα η κυβέρνηση, ο Κυριάκος Μητσοτάκης μίλησε για «απαραίτητη» τρίτη δόση, παρόλο που κάτι τέτοιο έρχεται σε αντίθεση με τη διακηρυγμένη θέση του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
Τίθενται λοιπόν τα ερωτήματα: Υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση για την αναγκαιότητα της τρίτης δόσης; Άλλαξε στάση η κυβέρνηση σε σχέση με την τρίτη δόση του εμβολίου; Κι έπειτα, είναι αναγκαίο λοιπόν να κάνουμε την τρίτη δόση; Πάμε προς ένα σενάριο επαναλαμβανόμενων εμβολίων; Είναι η τρίτη δόση η απάντηση στην έξαρση της πανδημίας; Δεν μπορεί η χορήγηση της τρίτης δόσης σε μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού να καλύψει σε ένα βαθμό το χαμένο έδαφος από τον μη εμβολιασμό του τμήματος που ακόμα αρνείται να εμβολιαστεί; Στα ερωτήματα αυτά επιχειρούμε να δώσουμε απαντήσεις με τη βοήθεια της καθηγήτριας Φαρμακολογίας στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Κατερίνας Αντωνίου. Και τέλος, τί γίνεται με την τρίτη δόση στον υπόλοιπο κόσμο, την ώρα που σε πολλά αναπτυσσόμενα κράτη δεν έχει φτάσει καν η πρώτη δόση;
Δεν υπάρχουν σχόλια