Μιράντα Ξαφά / Ζητά να πληρώνουν τα νοσήλια για κορωνοϊό οι ανεμβολίαστοι
Η Μιράντα Ξαφά, γνωστή και ως πρωθιέρεια του νεοφιλελευθερισμού, με ανάρτησή της στο Twitter, αναρωτιέται γιατί η κυβέρνηση Μητσοτάκη δεν μας κάνει Σιγκαπούρη.
«Η Σιγκαπούρη σταματάει να καλύπτει το κόστος νοσηλείας COVID για τους μη εμβολιασμένους. Εμείς γιατί συνεχίζουμε;», αναρωτιέται η υπέρμαχος της διάλυσης της κοινωνικής ασφάλισης και της περικοπές των συντάξεων σε κάθε ευκαιρία.
Η πρότασή της να πεταχτούν στον Καιάδα οι ανεμβολίαστοι και να επιλεγεί το πιο σκληρό τιμωρητικό μέτρο, διατυπώνεται αλλά όχι ακόμα μεγαλοφώνως και από κυβερνητικά στελέχη που είναι υπέρμαχοι της άσκησης ασφυκτικής πίεσης στους ανεμβολίαστους.
Οι χρήστες του Twitter, απάντησαν με οργισμένα σχόλια στην πρόταση της Μιράντας Ξαφά. Σταχυολογήσαμε ορισμένα.
avgi.gr
Όταν μοιραζόταν παρόμοιες σκέψεις ο Τζανετής με το αναγνωστικό του κοινό, η Μιράντα κοιμόταν; Τώρα το θυμήθηκε; Άσε μας κουκλίτσα μας, σε πρόλαβαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήAγαπητε συνάδελφε της 4ης μεραρχίας μήπως έχετε κοβινδιακές παραισθήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ιατρός των ψυχών
Αγαπητέ περαστικέ συνάδελφε(;), ως δηλωμένος ιατρός των ψυχών και διακονών τον ανθρώπινο πόνο (λέμε τώρα), θα οφείλατε να γνωρίζετε ότι οι εμμονές είναι κακό πράγμα και πολλές φορές οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα και ως εκ τούτου σε λάθος ενέργειες. Είναι αντιληπτή η υποβόοσκουσα μανία που πιθανόν να εκπηγάζει εξ υποσυνειδήτων τύψεων, εξοβελιστέων εκ του συνειδητού.
ΔιαγραφήΩστόσο όμως η μικρά, πτωχή, πλην τιμία Ελλάς, διαθέτει και άλλες (αρκετές) Μεραρχίες πέραν της 4ης τοιούτης.
Πέραν τούτου δε, είναι προτιμότερο να σε μπερδεύουν, από το να γλύφεις εκεί που κάποτε έφτυνες και να μην το έχεις συνειδητοποιήσει ακόμη.
Ο αυλικός του Γιωργάκη
Επειδή η λήθη είναι το αντίθετο της αλήθειας :
Διαγραφήhttps://tvxs.gr/news/egrapsan-eipan/neo-embolio-o-palios-lathrepibatis-kai-i-xartini-tigris
Δέκατη τρίτη παράγραφος, δεύτερη φράση.
(Πρώτα βγαίν' η ψυχή και μετά το χούι)
Α. ΜΝΗΜΩΝ
Δυστυχώς, δεν ξέρετε γράμματα κι η ανάγνωση σας είναι πενιχρή.
ΔιαγραφήΣυγχωρητέον, αν και στα καθεστώτα των ονειδών σας θα σας ξαπόστελναν σε τάγμα αναμόρφωσης δια της εργασίας (της αληθινής κι όχι της πέτσινης...)
Αν πάλι κάνω λάθος για το ήθος σας, δεν έχετε παρά να συγγράψετε μια ολοκληρωμένη κριτική στις θέσεις του άρθρου έστω κι ένα έτος μετά, έστω και με ψευδώνυμο.
Στείλτε την στο TVXS ή έστω στο ekabsfika.
Σε αυτή την περίπτωση ίσως τύχεται απάντησης.
Αν πάλι επιμείνετε στις ανώνυμες και σύντομες κραυγούλες σας, δεν πειράζει πάντα φίλοι, γιατί έχετε πλάκα.
ΖΚ
Φαιδρέ συνταξιούχε, διαβίβασε στ' αφεντικό σου, ως καλός his master's voice που είσαι, ότι από το να είσαι φληναφημολογούσα, σοβαροφανής και γλοιώδης οχιά διμούτσουνη, είναι προτιμότερο νάχεις πλάκα.
Διαγραφή