Αύξηση νοσηλειών, τρεις θάνατοι από επιπλοκές του κορωνοϊού στην Κρήτη
Αυξήθηκαν οι νοσηλείες ασθενών με κορωνοϊό στα νοσοκομεία της Κρήτης, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία που αναρτά στην ιστοσελίδα της η 7η Υγειονομική Περιφέρεια Κρήτης, καταγράφηκαν και τρεις νέοι θάνατοι.
Σήμερα Πέμπτη, νοσηλεύονται συνολικά 103 ασθενείς, 89 εκ των οποίων σε κλινικές Covid, 14 σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας. Έντεκα εξ αυτών είναι διασωληνωμένοι.
Από τους 89 ασθενείς που νοσηλεύονται σε κλινικές, οι 57 είναι ανεμβολίαστοι - ποσοστό 64% - και οι 32 εμβολιασμένοι, ενώ από τους 14 που είναι σε ΜΕΘ οι 10 είναι ανεμβολίαστοι και οι 4 εμβολιασμένοι.
Αναλυτικά η εικόνα ανά νοσηλευτικό ίδρυμα:
ΠΑΓΝΗ νοσηλεύονται 17 ασθενείς, 14 στην κλινική covid και άλλοι 3 στη ΜΕΘ, οι 2 διασωληνωμένοι
Βενιζέλειο νοσηλεύονται 21 ασθενείς, 17 βρίσκονται στην κλινική covid και άλλοι 4 στη ΜΕΘ εκ των οποίων 2 διασωληνωμένοι
Νοσοκομείο Χανίων νοσηλεύονται 25 ασθενείς , οι 22 στην κλινική covid, οι 3 στη ΜΕΘ, όλοι διασωληνωμένοι
Νοσοκομείο Ρεθύμνου νοσηλεύονται 19 ασθενείς, οι 17 στην covid οι 2 στη ΜΕΘ, διασωληνωμένοι
Νοσοκομείο Αγίου Νικολάου νοσηλεύονται 11 ασθενείς, οι 9 στην covid και 2 στη ΜΕΘ και οι δύο διασωληνωμένοι
Nοσοκομείο Ιεράπετρας, 7 ασθενείς παραμένουν στην κλινική covid
Νοσοκομείο Νεάπολης 2 ασθενείς παραμένουν στην κλινική covid
Nοσοκομείο Σητείας 1 ασθενής παραμένει στην κλινική covid

Δεν υπάρχουν σχόλια