Ολα καλά κύριε Θεοδωρικάκο;
Η άγρια επίθεση της αστυνομίας εναντίον πυροσβεστών που διαδήλωναν ειρηνικά (με αποτέλεσμα τρεις τουλάχιστον τραυματισμούς, ανάμεσα στους οποίους ένας φωτορεπόρτερ) εκθέτει την ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
Ο Τ. Θεοδωρικάκος, που πέρασε από την ΚΝΕ στην κεντροαριστερά για να καταλήξει στο σύστημα Μητσοτάκη, προσπάθησε να εμφανιστεί όταν διαδέχθηκε τον Μ. Χρυσοχοΐδη ως φωτισμένος μεταρρυθμιστής που θα συμβάλλει στον εκδημοκρατισμό και την αναβάθμιση της παιδείας της ΕΛ.ΑΣ για να γίνει περισσότερο αποτελεσματική και φιλική προς τον πολίτη.
Η φονική καταδίωξη ενός Ρομά στο Πέραμα και όσα ακολούθησαν ανέδειξαν επιχειρησιακά ελλείμματα και τη δομική παθολογία της ΕΛ.ΑΣ (ρατσιστικά ανακλαστικά, έλλειψη επαγγελματισμού κοκ). Ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη προχώρησε αμέσως σε αλλαγές και σε συνέντευξη τύπου για να διασωθεί προσωπικά και να προστατεύσει την κυβέρνηση.
Αλλά πριν ξεχαστεί το πρώτο του "ατύχημα" στην Κατεχάκη, ήρθε το ξέσπασμα αστυνομικής βίας σε βάρος των πυροσβεστών για να θρυμματιστεί η βιτρίνα που είχε προσπαθήσει να κατασκευάσει.

ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ
Και πλέον είναι ο ίδιος βαρύτατα εκτεθειμένος. Γιατί ακολούθησε τη συνταγή του Μεγάρου Μαξίμου: Προσπάθεια υποβάθμισης του θέματος στα ΜΜΕ, σιωπή, αδράνεια και υπομονή μέχρι να "καταναλωθεί" το θέμα.
Αλλά δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι "θα του βγει". Ερχεται η επέτειος του Πολυτεχνείου και της δολοφονίας του Αλ. Γρηγορόπουλου και η σκληρή δεξιά περιμένει από αυτόν επίδειξη πυγμής και δυναμική εφαρμογή του δόγματος "νόμος και τάξη".
Αν ο "στρατός" του τον εξέθεσε τόσο άσχημα όταν βρέθηκε απέναντι σε ήσυχους πυροσβέστες που ζητούν μονιμοποίηση συμβασιούχων και στήριξη από το κράτος, τι μας περιμένει αν πραγματοποιηθούν πιο "θερμές" διαδηλώσεις;
Ο προκάτοχός του "πλήρωσε" τις πυρκαγιές. Η δική του Εύβοια δεν έχει ακόμη καεί. Αλλά η φωτιά έχει ανάψει. Και τα σπίρτα κρατούν αστυνομικοί. Γι αυτό ο κίνδυνος είναι μεγάλος.
Δεν υπάρχουν σχόλια