Εκδήλωση του Δικτύου για τον εμβολιασμό
Μία εξαιρετικά επίκαιρη εκδήλωση διοργανώνει το Δίκτυο της Άννας Διαμαντοπούλου, με θέμα τον καθολικό εμβολιασμό ως προϋπόθεση για τη λειτουργία της κοινωνίας και της οικονομίας και το δέον γενέσθαι σε αυτή την κατεύθυνση.
«Η έξοδος από την πανδημία και η επιστροφή στην κοινωνική και οικονομική κανονικότητα, απαιτούν συγκεκριμένα μέτρα πολιτικής, που προκύπτουν από συνεργασία και συναίνεση μεταξύ πολιτικών και επιστημόνων. Απαιτούν ισχυρή πολιτική βούληση, ταχύτητα και ενημέρωση με καινοτόμα επικοινωνιακά εργαλεία», σημειώνουν στο Δίκτυο, βάζοντας για αυτόν τον λόγο στο ίδιο τραπέζι έναν συνταγματολόγο, έναν λοιμωξιολόγο, μία οικονομολόγο, έναν καθηγητή φαρμακολογίας και την πρόεδρο του Δικτύου που θα συντονίζει. Ειδικότερα, στο πάνελ που θα στηθεί τη Δευτέρα 8 Νοεμβρίου στις πέντε το απόγευμα, θα βρεθούν ο συνταγματολόγος Νίκος Αλιβιζάτος, ο καθηγητής Φαρμακολογίας Αχιλλέας Γραβάνης, ο λοιμωξιολόγος Μάριος Λαζανάς και η καθηγήτρια στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Ελένη Λουρή. Όσοι πιστοί, συντονιστείτε
live στο Facebook (toDIKTIO) και στο κανάλι του Δικτύου στο YOUTUBE (TO DIKTIO).