Βασίλης Τσάπας / Το ΕΣΥ καταρρέει. Πυροσβεστικό μέτρο η καθυστερημένη επίταξη των ιδιωτών γιατρών
«Θα πρέπει να ανακαλύψουμε νέες λέξεις πλέον, για να περιγράψουμε την κατάσταση που επικρατεί στο ΕΣΥ», δήλωσε Στο Κόκκινο 105.5 και στον Γιώργο Τραπεζιώτη, ο κ. Βασίλης Τσάπας, εντατικολόγος στη ΜΕΘ του νοσοκομείου ‘Παπαγεωργίου’ και μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών Θεσσαλονίκης.
«Στο νοσοκομείο μας, όπως και στα άλλα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης όλες οι κλίνες ΜΕΘ είναι γεμάτες εδώ και εβδομάδες. Και το λέω αυτό γιατί κάποιοι υποστηρίζουν πως ‘έχουμε πληρότητα 95%’. Το ξαναλέω λοιπόν: Όλες οι κλίνες ΜΕΘ είναι γεμάτες!», τόνισε ο κ. Τσάπας.
«Νοσηλεύονται διασωληνωμένοι άνθρωποι εκτός μονάδων, σε απλές κλίνες, σε απλούς θαλάμους. Άνθρωποι που υποθεραπεύονται σε συνθήκες χειρότερες, γιατί μιλάμε για συμπολίτες μας που θα έπρεπε να βρίσκονται σε ΜΕΘ. Προφανώς οι υγειονομικοί έχουμε κοπεί στα δυο, δουλεύουμε σε συνθήκες δύσκολες, μιλάμε για υπερ-εφημερίες, μιλάμε για ακραία εργασία. Άπαντες είναι εξαντλημένοι και αγανακτισμένοι», πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον κ. Τσάπα, «σημαντικό είναι να καταγράψουμε πως όλα όσα έλεγαν για την ενίσχυση του ΕΣΥ όλο το προηγούμενο διάστημα δεν έχει βάση. Το ΕΣΥ ενισχύθηκε προσχηματικά, όχι ουσιαστικά. Για να κάνεις ένα Εθνικό Σύστημα Υγείας απαιτείται σοβαρότητα. Εδώ που φτάσαμε πρέπει να επιταχθεί άμεσα το ιδιωτικό σύστημα υγείας, ωστόσο και πάλι πλέον μιλάμε για πυροσβεστικά μέτρα. Το ΕΣΥ καταρρέει. Υπάρχουν σοβαρότατες ευθύνες». Ο γιατρός δεν παρέλειψε να σχολιάσει επίσης και το γεγονός πως «ούτε τα ΜΜΕ κάνουν αυτό που πρέπει. Κάνουν μια επιλεκτική παρουσίαση της πραγματικότητας που ζούμε στα νοσοκομεία».

Δεν υπάρχουν σχόλια