....

....

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Συναδέλφισσες, συνάδελφοι 



Σύμφωνα με τα κρούσματα που καταγράφονται, τα στοιχεία των νοσοκομείων και τις ανακοινώσεις για τις ανάγκες σε κλίνες νοσηλείας των περιστατικών κορονοϊού, φαίνεται ότι το ΕΣΥ έχει ξεπεράσει τα όρια αντοχής του στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικότερα στην Θεσσαλία.

Όλα αυτά επιβαρύνουν το ήδη καταπονημένο και διαλυμένο ΕΣΥ με τις κυβερνητικές αποφάσεις και την διάλυση των δομών υγείας το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, με την επιβολή της αναστολής εργασίας και με όχημα την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού χωρίς σχεδιασμό, παρά τις επισημάνσεις συνδικαλιστών και άλλων φορέων ότι δεν θα βρεθεί ο ανάλογος αριθμός για να τους αντικαταστήσουν.

Η κυβέρνηση έχει δύο μέτρα και δύο σταθμά. 
Είναι πολύ προσεκτική μήπως κάποια επιδημιολογική απόφαση μειώσει τα επιχειρηματικά κέρδη, αλλά είναι τελείως αδιάφορη στις εξοντωτικές συνέπειες που έχει η πολιτική της απέναντι στους εργαζόμενους και τις οικογένειες τους, που έχει βγάλει σε αναστολή.

Καμία ουσιαστική παρέμβαση δεν έγινε από τους συνδικαλιστές της πλειοψηφίας, ώστε να αποτρέψουν την αναστολή των εργαζομένων στο ΕΚΑΒ, με αποτέλεσμα την αιμορραγία σε προσωπικό και σε συνδυασμό με την έλλειψη ασθενοφόρων λόγω βλαβών, η κατάσταση στους κόλπους του, γίνεται εκρηκτική.

Όσο για την έλλειψη ασθενοφόρων αυτή τη στιγμή κάποια από αυτά βρίσκονται παρκαρισμένα στο ΕΚΑΒ Θεσσαλονίκης, από τους διαγωνισμούς της Περιφέρειας Θεσσαλίας και Κεντρικής Μακεδονίας, τα οποία παραμένουν χωρίς πινακίδες κυκλοφορίας. 

Ζητούμε την άμεση επιστροφή των συναδέλφων σε αναστολή με την διενέργεια διαγνωστικών τεστ όπως στο υπόλοιπο δημόσιο.

Την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού. 

Την άμεση διεκπεραίωση της γραφειοκρατίας για την έκδοση πινακίδων στα νέα ασθενοφόρα. 

Μυτούλας Γιώργος, μέλος του ΔΣ στο σωματείο εργαζομένων του ΕΚΑΒ Θεσσαλίας. 


Λάρισα 2/11/2021




Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.