Αναπνευστήρες εχουμε…το θέμα είναι ποιος θα παρακολουθεί τους αρρώστους.
Γκάγκα ,αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας:«Αναπνευστήρες εχουμε…το θέμα είναι ποιος θα παρακολουθεί τους αρρώστους.
Με ποιον θα ανοίξω τις μονάδες;
Ούτε νοσηλευτικό προσωπικό έχουμε, ούτε ιατρικό»


Μα Κυρία μου δεν είστε δημοσιογράφος να σχολιάζεται αναπληρώτρια Υπουργός Υγείας είσαστε και έχετε ευθύνες τι κάνετε;


Δεν υπάρχουν σχόλια