....

....

Και επίσημα από σήμερα η μηχανή του ΕΚΑΒ στην Κέρκυρα

 

Από σήμερα το πρωί η μηχανή του ΕΚΑΒ – μετά και την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης των διασωστών – βρίσκεται στους δρόμους της Κέρκυρας.

Σύμφωνα με τον βουλευτή Στέφανο Γκίκα: «Σύντομα μια ολοκαίνουργια μηχανή ΕΚΑΒ θα βρίσκεται στην Κέρκυρα, όπως και ένα νέο σύγχρονο ασθενοφόρο.
Οφείλω να ευχαριστήσω τον νέο Υπουργό Υγείας κ. Πλεύρη για την άμεση αντίδραση στο αίτημα της ενίσχυσης του Τομέα ΕΚΑΒ Κέρκυρας. Σύντομα θα βγουν και οι προκηρύξεις για τις μόνιμες προσλήψεις».

corfutvnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Από το Blogger.